تردد جاده ای

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: نقاط پرحادثه استان اصفهان در کمیسیون‌های ایمنی راه‌های استانداری اصفهان شناسایی شده و ساماندهی آن‌ها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حجت‌اله غلامی در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان عنوان قطب گردشگری کشور را یدک می‌کشد و این ویژگی منحصر به فرد حجم انبوه سفرها را به دنبال دارد.

وی افزود: علاوه بر این اصفهان یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور است و از این رو تردد در محورهای این استان نیاز به خدمات‌رسانی ملی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به این که استان اصفهان با ۹ استان مجاور خود تبادلات دارد، گفت: اصفهان رتبه اول حمل بار و رتبه سوم جابه‌جایی مسافر در کشور را در اختیار دارد. بدیهی است محوریت هماهنگی همه این جابه‌جایی‌ بر عهده نیروی انتظامی است و نهادهایی مانند اداره حمل و نقل و راهداری، فرمانداری‌ها و دیگر نهادها در این راه به این نیروی خدمت‌گذار کمک می‌کنند.

غلامی تصریح کرد: استانداری اصفهان به منظور بررسی موارد مختلف در این مسیر ماهانه کمیسیون ایمنی راه‌ها را تشکیل می‌دهد. در این جلسات در کنار گزارش دستگاه‌ها، گزارش‌های تحلیلی پلیس راه و راهور نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم و برای اجرای پروژه ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با بیان این که در این بررسی‌ها نقاط پرحادثه استان شناسایی و تمرکز بر ساماندهی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت، گفت: بر این اساس ورودی شهرها بیشترین حجم تصادفات را داشته که در دست ساماندهی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم سفرها و طول راه‌ها در کشور، در زمینه میزان کاهش تصادفات استان اصفهان جزو 5 استان برتر کشور است. امیدواریم با حضور فعال در شبکه راه‌ها شاهد کاهش تعداد تصادفات باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =