اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که دو شهرستان برخوار و بوئین میاندشت در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند، گفت: در شبانه‌روز گذشته، تعداد موارد مثبت شناسایی‌شده ۳۶۸ نفر بوده است.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی در همه‌گیری کرونا در اصفهان اظهار کرد: شهرستان‌های اردستان، تیران، چادگان، خوانسار، خور، دهاقان، سمیرم، فریدون‌شهر و گلپایگان در وضعیت زرد و دو شهرستان برخوار و بوئین میاندشت هم در وضعیت آبی قرار دارند و هنوز شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، لنجان، نجف‌آباد و نطنز در وضعیت نارنجی هستند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته از هزار و ۱۸۹ بیمار مشکوک به کرونا، ۳۶۸ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۷۰ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۰۲ بیمار بهبودیافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و ۸۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۰۳ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۲۳ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابرازداشت: در شبانه‌روز گذشته ۱۶ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  

وی افزود: بروز موج ششم در آبان ماه دور از انتظار نیست و قطعاً شهروندانی که نسبت به واکسیناسیون اقدام نکنند، در موج‌های بعدی با مشکلات عدیده مواجه خواهن شد. 

برخوار و بوئین میاندشت آبی شدند/ شناسایی ۳۶۸ مورد جدید ابتلا به کرونا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =