• ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
  • کد خبر: 19254
  • readingTime: ۱ دقیقه
دربی اصفهان بین دوتیم سپاهان اصفهان و ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به پایان رسید.

تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان در دیداری تدارکاتی به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش ایراسین، تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان عصر امروز چهارشنبه هفتم مهرماه سال ۱۴۰۰ در دیداری تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی گلی در برنداشت تا دربی دوستانه فوتبال اصفهان با نتیجه صفر بر صفر تمام شود.

برای طلایی پوشان اصفهانی در نیمه نخست کریستوفر کنت، عزت الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد کریمی، سیدمحمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده به میدان رفتند.

با آغاز نیمه دوم هر دو تیم بازی رو به جلو را در دستور کار خود داشتند و علی‌رغم خلق موقعیت های فراوان از سوی هر دو تیم، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این دیدار بدون گل مساوی خاتمه یافت.

لازم به ذکر است در اواسط نیمه دوم این دیدار محمدرضا خلعتبری، حسن شوشتری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد مهدی‌زاده، رضا میرزایی، یاسین سلمانی، سامان رنجبر، امیرمحمد محکم‌کار و آریا یوسفی به عنوان بازیکنان تعویضی برای سپاهان وارد زمین مسابقه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =