تیم ملی فوتسال

تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی با شکست ۳ بر ۲ مقابل قزاقستان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

به گزارش ایراسین، در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی تیم ملی ایران با شکست  ۳ بر ۲ مقابل قزاقستان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

این بازی دوشنبه شب در شهر کاوناس برگزار شد که در ترکیب و لیست ایران، علیرضا صمیمی، حمید احمدی، علی اصغر حسن زاده، سعید احمدعباسی، مسلم اولاد قباد، مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور، حسین طیبی، محمد شجری، فرهاد توکلی، سپهر محمدی، باقر محمدی، طاها نعمتیان، علیرضا رفیعی پور حضور داشتند.

در آغاز نیمه نخست این تیم قزاقستان بود که یک موقعیت خوب گلزنی به دست آورد و دروازه ایران را تهدید کرد اما رفته رفته ایران جلو کشید و صاحب چند فرصت برای گلزنی شد. همکاری مسلم اولاد قباد با سعید احمدعباسی در دقیقه ۸ جواب داد و اولاد قباد گل نخست ایران را به ثمر رساند.

ایران بعد از این گل سعی در کنترل بازی و افزایش اختلاف گل ها داشت که این برنامه دقیقه ۱۵ نتیجه داد، احمد اسماعیل پور پاس بلند مهدی جاوید را به شکل زیبایی پشت مدافعان قزاقستان کنترل کرد و با دریبل هیگیوتا دروازه بان قزاقستان گل دوم را به ثمر رساند.

قزاقها بعد از گل دوم جلوتر آمدند و با کمک هیگیوتا که در بازی با پا تبحر داشت، دروازه ایران را تحت فشار بگذارند اما درخشش علیرضا صمیمی گلر ایران مانع گلزنی حریف شد.

حتی دقیقه ۱۸ دیرک دروازه ایران را به لرزه درآمد اما در نیمه اول قزاق ها با شکست دو بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم قزاق ها با برنامه ریزی و بازی منسجم توپ و میدان را در اختیار گرفتند و هنوز ۸ دقیقه از بازی نگذشته بود دو گل خورده را جبران کرد و حتی یک بار دیگر دیرک عمودی دروازه ایران را به لرزه در آورد، نیمه دوم قزاقستان برتری محسوسی داشت و با پرس های از جلو مانع از بازیسازی ملی پوشان کشورمان شد.

تنها دو دقیقه به پایان بازی مانده بود که ایران گل سوم را دریافت کرد، آنچه مشهود است آنالیز ناظم الشریعه و همکارانش در راس کادر فنی تیم ملی آنچنان حساب شده نبود  و ایران مرحله نیمه نهایی را به دلیل عدم دانش مربی اش از دست داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =