تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در یک بازی پرگل و نفس گیر با شکست 9 بر 8 ازبکستان به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2021 راه یافت.

به گزارش ایراسین، در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، تیم ملی ایران امروز جمعه دوم مهرماه ۱۴۰۰، در یک بازی پرگل و نفس گیر با شکست ۹ بر ۸ ازبکستان به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یافت. نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۴ بر ۳ به سود ایران ‏به پایان رسید.

ایران این نیمه را با قدرت شروع کرد و در عرض ۵ دقیقه توسط حسن زاده و جاوید به گل رسید. گل جاوید روی کرنر ارسالی فرهاد فخیم و با یک شوت سرضرب زیبا به ثمر رسید.

تیم ملی کشورمان بعد از این دو گل به تدریج عقب نشینی کرد و ازبکستان جریان بازی را در دست گرفت تا در نهایت یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

شاگردان ناظم الشریعه در ادامه مجدداً فشار را روی تیم ازبکستان افزایش دادند و چهار دقیقه مانده به پایان نیمه نخست با حرکت سعید احمدعباسی و شوت او اختلاف را به دو گل رساندند.

ازبکستان با این گل و با وجود عقب بودن دو گل از ایران، دست از حملاتش بر نداشت و در دقیقه ۱۷ دو بار گلزنی کرد تا ایران را به دردسر بیاندازد و کار را به تساوی بکشد.

در حالی که دو دقیقه به انتهای مسابقه باقی مانده بود، مسلم اولادقباد با یک حرکت انفرادی و با دربیل بازیکنان ازبکستان توپ را به فرهاد توکلی رساند تا او هم گل چهارم ایران را به ثمر برساند.

در آغاز نیمه دوم ایران با پرس کامل مانع از بازی سازی ازبک ها شدند و حتب اختلاف هم به سه گل رسید اما این پایان کار نبود چراکه ازبکستان تا ثانیه های آخر دست از تلاش بر نداشت تا تنها بازی را با یک گل اختلاف بازنده باشد، ایران با برتری ۹ بر ۸ به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

گل ها : حسن‌زاده (۲بار)، جاوید (۲بار)، احمدعباسی (۳بار)، توکلی، اولادقباد برای ایران/ نیشونوف (۳بار)، رحمتوف (۳بار)، روپیِف، همرویف برای ازبکستان    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =