• ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر: 19109
  • readingTime: ۱ دقیقه
هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان

میزبانی مسابقات قهرمانی مچ اندازی آسیا در همه رده های سنی به استان اصفهان خواهد رسید.

به گزارش ایراسین، مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و حسین یار محمدیان رئیس هیات استان اصفهان و سایر اعضای مجمع به میزبانی هتل پیروزی برگزار گردید.

طی این مجمع مقرر گردید در نشستی که در محل فدراسیون با حضور رییس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان استان، برگزاری رقابت قهرمانی مچ اندازی آسیا به میزبانی اصفهان نهایی گردد.

سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع پس از ارائه گزارش توسط حسین یارمحمدیان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: متاسفانه یکی از مباحثی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت و لطمات جبران ناپذیری به ورزش به ویژه به باشگاه های بدنسازی زد، امیدواریم هرچه زودتر شرایط به حالت عادی برگردد تا شمع ورزش بدنسازی فروزان بماند.

وی ادامه داد: امروزه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان می تواند با درایت و با برنامه ریزی در راستای اهداف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان گام بر می دارد، امیدواریم شاهد بروز و ظهور استعدادهای بیشتری باشیم و هیات استان اصفهان به عنوان بازوی قدرتمندی در کنار فدراسیون مربوطه برنامه ها و اهداف خود را اجرایی کند.

سید محمد طباطبایی در پایان ضمن تشکر مسئولین هیات بدنسازی و پرورش اندام از گفت: از زمانی که حسین یارمحمدیان در راس هیات قرار گرفت، شاهد تحول خاصی از جمله ایجاد چارت، اتوماسیون اداری و ... بودیم.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز اظهار داشت: استان اصفهان همواره در رشته های ورزشی قدرتی پیشگام بوده و اخیرا هم توانست در مسابقات قهرمانی کشور جایگاه خوبی را کسب نماید، ما براین اساس هستیم از ظرفیت و پتانسیل استان اصفهان از نظر نیروی انسانی، زیرساخت ها و ... بهره ببریم.

وی ادامه داد: مسابقات مچ اندازی آسیا در همه رده های سنی در دو بخش آقایان و بانوان را به استان اصفهان در فروردین ۱۴۰۱ خواهیم داد که خوشبختانه با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع هیات بدنسازی و پرورش اندام روبرو شدیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =