صنایع پایین دستی

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان گفت: با اینکه شرایط به حالت عادی برگشته اما نرخ برق مصرفی از ساعت ۱۱ شب تا صبح بسیار کمتر است، بنابراین به صنایع توصیه می‌شود در این بخش از روز مشغول به فعالیت شوند.

سید محمد رضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره میزان تولید و مصرف برق در منطقه اصفهان اظهار کرد: روز گذشته در ساعت ۱۱:۳۳ پیک بار روز اصفهان ثبت شده که در این ساعت میزان کل تولید ۳۹۴۸ مگاوات و میزان کل مصرف ۵۲۷۵ مگاوات بوده است بنابراین مقدار ۱۳۲۷ مگاوات از شبکه سراسری برق به شبکه انتقال و توزیع برق اصفهان وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت اضطراری برق (خاموشی برنامه ریزی شده) در اصفهان هم صفر بوده و هیچ عملکرد رله فرکانسی (خاموشی برنامه ریزی نشده) هم گزارش نشده است.

سخنگوی صنعت برق اصفهان افزود: زمان پیک بار شب هم ۲۰:۲۹ به ثبت رسیده که در این ساعت هم میزان کل تولید ۳۹۹۰ مگاوات تولید بوده و میزان مصرف ۴۷۸۵ مگاوات بوده است و تبادل ما هم ۸۹۵ مگاوات بوده است. مدیریت اضطراری بار هم در زمان پیک صفر بوده است.

نوحی افزود: همچنین واحدهای یک و سه نیروگاه اصفهان و تمامی واحدهای نیروگاه کارون ۴ به دلیل محدودیت منابع آبی به صورت کامل از مدار خارج بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین مصرف برق در اصفهان مربوط به صنایع است بنابراین علت تفاوت مصرف برق در روز و شب بیشتر به دلیل فعالیت صنایع کوچک و متوسطی است که تنها در شیفت روز مشغول به فعالیت هستند. با اینکه شرایط به حالت عادی برگشته اما نرخ برق مصرفی از ساعت ۱۱ شب تا صبح بسیار کمتر است، بنابراین به صنایع توصیه می‌شود در این بخش از روز مشغول به فعالیت شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =