بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۲۸ شهریور) با کاهش ۲۹ هزار و ۷۴۱ واحدی به یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۴۸۳ واحد رسید. کارشناسان وجود ابهام در بازار سرمایه را اصلی ترین دلیل این روند کاهشی در روزهای اخیر می دانند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۲۸ شهریور) با کاهش ۲۹ هزار و ۷۴۱ واحدی به یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۴۸۳ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز به ۸۹۳۸ واحد کاهش به ۴۳۱ هزار و دو واحد رسید.

نمادهای فارس، فولاد، فملی، کچاد، کگل، ومعادن و وامید بیشترین کاهش قیمت و نمادهای شستا، کیمیاتک، سپید، خدورو، خساپا، برکت و فولاد بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

کاهش شاخص کل فرابورس در معاملات امروز

بازار فرابورس هم وضعیت مشابهی در پشت سر گذاشت. شاخص کل فرابورس با کتاهش ۳۲۱ واحدی به ۲۱ هزار و ۱۴۶ واحد رسید.

نمادهای آریا، بپاس، هرمز، فجهان، زاگرس، شگویا و ذوب بیشترین تاثیر را در شاخص کل فرابورس داشتند و نمادهای مدیریت، دی، فجهان، وهامون، کرمان، گدنا، سپیدار بیشترین تراکنش را به خود اختصاص داده‌اند.

نقشه بازار بورس و فرابورس (بازار سهام)

بازار بورس همچنان در مسیر نزولی/ شاخص کل در آستانه شسکت سقوط به سطح ۱.۳ میلیون واحدی

تحلیل امروز بازار بورس

مصطفی عقیلی، کارشناس بازار سرمایه، معتقد است: ابهامات موجود در بازار در زمینه قیمت‌گذاری دستوری، همچنان پابرجاست و هیچ تغییری در صنایع فولادی و سیمانی ایجاد نشده است بنابراین، نمی‌توان این انتظار را هم داشت که بازار سرمایه روند مثبت به خود بگیرد زیرا سهامداران با این اخبار پیش‌بینی کاهش درآمد برای شرکت‌ها دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =