مصطفی اقلیما

پدر مددکاری اجتماعی ایران گفت:ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در راستای همبستگی با جامعه در شرایط بحرانی کرونا تحسین برانگیز است و نیاز است این گونه اقدامات سرمشق جامعه شود.

مصطفی اقلیما در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی سازمانها، ضوابط و قوانینی است که جامعه بر عهده سازمانها گذاشته و سازمانها موظف به اجرای آن هستند.

وی افزود: متاسفانه سازمانهای دولتی و خصوصی کمتر به مسئولیت اجتماعی خود پایبند هستند و اگر این تعهد و مسئولیت پذیری به درستی اجرا می شد با آسیب های اجتماعی کمتری مواجه بودیم.

پدرمددکاری اجتماعی ایران تصریح کرد: وقوع هر بحرانی نظیر شیوع کرونا تمام ارکان جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد و اقدام شرکت فولاد مبارکه در راستای همبستگی با جامعه در شرایط بحرانی تحسین برانگیز است و نیاز است این گونه اقدامات سرمشق جامعه شود.

وی اضافه کرد: ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر نشان می دهد که در مواقع بحرانی نظیر شیوع کرونا این شرکت با چشم پوشی از عواید فروش اکسیژن برای نجات جان بیماران اقدام کرد و این مساله زمانی در سطح جامعه نمود پیدا می کند که شرکت هایی هم بودند که به این مسئولیت اجتماعی پایبند نبودند.

اقلیما با بیان اینکه اقدام شرکت فولاد مبارکه در ایفای مسئولیت اجتماعی برجسته است، گفت: اگر تمام بخش ها و ارکان جامعه به مسئولیت های اجتماعی متعهد باشند به درستی می توان بحران های جامعه را پشت سر گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =