بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در اولین روز معاملاتی هفته جاری با ۴۰ هزار واحد کاهش به ۱.۴۵ میلیون واحد کاهش یافت. فرابورس هم وضعیت مشابهی را تجربه کرد و قرمز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در اولین روز معاملاتی هفته جاری با ۳۷ هزار و ۹۹۱ واحد معادل ۲.۵۵ درصد کاهش به یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۲۲۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با ۱۰ هزار و ۵۳۳ واحد افت به ۴۳۹ هزار و ۹۳۲ واحد رسید.

ارزش بازار بورس نیز پس از این کاهش به ۵۸ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال افت کرد. این در حالی است که نمادهای فولاد، کگل، فملی، کچاد، پارسیان، شپنا و ومعادن بیشتری تاثیر (همه منفی) را بر شاخص کل بورس را به ثبت رساندند. نمادهای شستا، فولاد، خودرو، سپید، فملی، کیمیاتک و شپنا نیز بیشترین تراکنش بازار بورس را به خود اختصاص دادند.

فرابورس هم منفی شد

فرابورس هم وضعیت مشابهی را نسبت به بورس تهران سپری کرد. در این بازار هم شاخص کل با ۵۲۸ واحد افت به ۲۱ هزار و ۴۶۸ واحد کاهش یافت و ارزش بازار اول و دوم فرابورس به ۱۱ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۲۸ میلیارد ریال تنزل یافت.

نمادهای کگهر، بپاس، آریا، زاگرس، هرمز، صبا و شگویا بیشترین تاثیر (همه منفی) را بر بازار فرابورس داشته و نمادهای مدیریت، دی، فجهان، وهامون، گدنا، کرمان و صبا نیز بیشترین تراکنش بازار فرابورس را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =