• ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
  • کد خبر: 18718
  • readingTime: ۱ دقیقه
افزایش ۵ دلاری قیمت جهانی شمش فولاد

با نگاهی بر قیمت شمش فولاد در بازارهای منطقه و بین المللی می‎بینیم نرخ این محصول در حال نوسان قرار دارد و از ثبات قیمتی خبری نیست.

به گزارش ایراسین، قیمت شمش فولاد در ابتدای این هفته در بازار آسیا از ۶۷۷ دلار به ۶۲۳ دلار بر هر تن رسید و در بازار ترکیه نیز از کانال ۶۰۰ دلاری خارج شد. به این صورت که از ۶۲۳ دلار به ۵۹۸ دلار بر هر تن قیمت گذاری شد.

اما در مقابل این دو بازار که با ریزش قیمتی شمش فولاد همراه شدند، بازار دریای سیاه با افزایش ۸ دلاری قیمت، از ۵۹۰ دلار برهرتن هفته گذشته به ۵۹۸ دلار بر هر تن قیمت گذاری شد و در بازار داخلی چین نیز از ۶۹۴ دلاربر هر تن به ۷۱۵ دلار رسید.

میلگرد و کلاف هم در ابتدای این هفته با نوسانات قیمتی همراه شدند. به این صورت که نرخ میلگرد در واردات حوزه خلیج فارس در عدد ۶۵۲ دلار بر هر تن و در بازار وارداتی جنوب شرقی آسیا در عدد ۷۶۵ دلار برهرتن ثابت ماندند و نسبت به هفته پیش تغییر قیمتی نداشتند. اما در بازار صادراتی ترکیه این محصول با ریزش قیمتی مواجه شد و از ۶۸۳ دلاربرهرتن به ۶۷۵دلار رسید و در بازار صادراتی روسیه نیز در عدد ۶۹۸ دلار برهرتن ثابت باقی ماند.

مفتول هم در بازار صادراتی اکراین در قیمت ۸۰۰ دلار برهرتن ثابت باقی ماند و در بازار صادراتی چین با کاهش ۵ دلاری قیمت از ۸۶۰ دلار به ۸۵۵ دلار برهرتن قیمت گذاری شد. بازار صادراتی ترکیه نیز مانند بازار چین با ریزش ۵ دلاری قیمت برای هرتن مفتول مواجه شد و نرخ این محصول از ۷۸۵ دلار به ۷۸۰ دلار بر هر تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =