• ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
  • کد خبر: 18626
  • readingTime: ۱ دقیقه
ایران خودرو

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوق العاده محصولات خود، سه خودرو جدید را از امروز به روش قرعه کشی پیش فروش می‌کند. ثبت در این طرح تا تا پایان روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت. جزئیات این مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو را از ایراسین بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مرحله بیست و دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه از فردا (یکشنبه ۲۱ شهریورماه) آغاز خواهد شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

خودرهای عرضه شده در مرحله ۲۲ فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

لیست خودروهایی که قرار است در مرحله ۲۲ فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به مشتریان عرضه شود شامل ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پژو پارس TU۵ و پژو پارس بنزینی است.

بر اساس شرایط مندرج در بخشنامه پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو، متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذکر شده ثبت نام کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

نکته‌۱: برندگان و منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند، نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نکته ۲: نمایندگان محترم باید این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

نکته ۳: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو و نحوه پرداخت خرید محصولات ایران خودرو:

قیمت خودرو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در رنگ‌های مختلف ۲۱۶ میلیون تومان، پژوه پارس TU۵ در چهار رنگف مشکی، خاکستری، سفید، خاکستری و نقره‌ای ۱۴۵ میلیون تومان و پژو پارس بنزینی در چهار رنگ یاد شده ۱۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو + جزئیات، نحوه ثبت نام و سایت

سایت ثبت نام پیش فروش محصولات ایران خودرو:

متقاضیان می توانند با کلیک در اینجا و یا مراجعه به سایت https://esale.ikco.ir/ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =