• ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر: 18592
  • readingTime: ۶ دقیقه
ایران خودرو

ایران خودرو بیست و دومین مرحله فروش فوق العاده خود را از فردا (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) آغاز کرده و تا سه روز ادامه خواهد داد. در این مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، سه خودرو ۲۰۷، پارس بنزینی و پارس TU۵ پیش فروش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مرحله بیست و دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه از فردا (یکشنبه ۲۱ شهریورماه) آغاز خواهد شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

خودرهای عرضه شده در مرحله ۲۲ فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

لیست خودروهایی که قرار است در مرحله ۲۲ فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به مشتریان عرضه شود شامل ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پژو پارس TU۵ و پژو پارس بنزینی است.

بر اساس شرایط مندرج در بخشنامه پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو، متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذکر شده ثبت نام کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

نکته‌۱: برندگان و منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند، نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نکته ۲: نمایندگان محترم باید این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

نکته ۳: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه محصولات ایران خودرو:

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

 مرحله سوم: مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

 مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و مشتری باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبتنام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع شود.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده ظرف مهلت ۵ روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale واریز کند. در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ) شرایط عمومی و اختصاصی ( در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثال دارا بودن پالک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر  انقضای تاریخ اعتبار و ...) باشند، در صورت اقدام به ثبت نام ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد .

نکته۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

قیمت محصولات ایران خودرو و نحوه پرداخت خرید محصولات ایران خودرو:

قیمت خودرو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در رنگ‌های مختلف ۲۱۶ میلیون تومان، پژوه پارس TU5 در چهار رنگف مشکی، خاکستری، سفید، خاکستری و نقره‌ای ۱۴۵ میلیون تومان و پژو پارس بنزینی در چهار رنگ یاد شده ۱۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو + جزئیات، نحوه ثبت نام و سایت

شرایط عمومی بخشنامه:

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. حداقل فاصله از آخرین خرید )ثبت نام یا تحویل خودرو( از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه میباشد. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نیست.

۳. ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر ( و دارای تاریخ اعتبار) الزامی است.

۴ . انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب )شماره شبا (مربوط به خود را معرفی کرده و برای واریز وجه، لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده کند.

۶ .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

۷ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۸ .فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام کند.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل شده و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل هزار کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت و کالتی (مطابق با مصوبات کمیته خودرو) وجود ندارد.

۱۱. خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه:

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابالغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعالم اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابالغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطالعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی می باشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص است.

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید. پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری باید نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه‌های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام کند و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶ .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال بعد از دریافت خودرو از سوی مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق می گیرد.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می شود.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی)آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس ضوابط و آیین‌های اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰. امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) امکان پذیر می باشد.

سایت ثبت نام پیش فروش محصولات ایران خودرو:

متقاضیان می توانند با کلیک در اینجا و یا مراجعه به سایت https://esale.ikco.ir/ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =