کاهش مصرف برق

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان گفت: اگرچه امروز هم مانند روز گذشته در بخش خانگی خاموشی نداشتیم اما این به معنی پایان خاموشی‌ها نیست. وجود یا عدم وجود خاموشی‌ها به میزان مصرف مشترکان بستگی دارد.

محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره میزان مصرف و تولید برق در منطقه اصفهان اظهار کرد: امروز در ساعت ۹:۵۶ پیک روز چهارشنبه به ثبت رسید. در این لحظه میزان تولید کل برق در منطقه اصفهان برابر با ۳۹۱۶ مگاوات و میزان کل مصرف برق در این منطقه ۵۱۵۸ مگاوات بوده است.

وی افزود: بر این اساس مقدار ۱۲۴۲ مگاوات برق از شبکه سراسری وارد شبکه انتقال و توزیع برق منطقه اصفهان شده است. همچنین امروز میزان مدیریت اضطراری برق (خاموشی‌ها) در بخش خانگی صفر بود اما در بعد از ظهر محدودیت صنایع فولاد را در منطقه اصفهان داشتیم. به علاوه عملکرد رله‌های فرکانسی هم در روز جاری گزارش نشده است.

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان درباره پایان خاموشی‌ها نیز گفت: نمی‌توان گفت خاموشی ها تمام شده است. این مسئله به طور مستقیم به مصرف کننده ها بستگی دارد. از آنجا که میزان تولید در کشور ثابت است، میزان مصرف تعیین کننده وجود یا عدم وجود خاموشی ها است. با این حال همکاری صنایع تا پایان شهریورماه ادامه دارد تا شاهد بروز خاموشی در بخش خانگی نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =