• ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
  • کد خبر: 18485
  • readingTime: ۱ دقیقه
تامین برق

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: با کاهش دما در استانهای شمالی و همکاری صنایع اصفهان، خاموشی در بخش خانگی نخواهیم داشت.

محمدرضا نوحی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین بااشاره به اینکه امروزعملکرد رله فرکانسی نداشتیم، اظهار کرد: با توجه به کاهش چشمگیر دما در استانهای شمالی و خراسان شمالی با کاهش بار مواجه هستیم و امیدواریم خاموشی نداشتیم. همکاری صنایع اصفهان یکی از عوامل مهم عدم محدودیت برق در بخش خانگی محسوب می شود.

وی افزود: در سال گذشته، متوسط میانگین مصرف سرانه مشترکین در کشور حدود ۲۷۰ کیلووات است که این مقدار در اصفهان ۲۵۰ کیلووات بود که نشان می دهد اصفهانی ها در مقایسه با سایر استانها صرفه جویی خوبی داشتند.  

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: روز گذشته پیک بار صبح در ساعت  ۱۱ و ۸ دقیقه پیک روز بود و در این زمان تولید برق اصفهان ۴۲۰۰ مگاوات و مصرف کل در استان اصفهان ۵۲۰۲ مگاوات بود که ۱۰۰۲ مگاوات برق نیز از شبکه سراسری برق وارد شبکه اصفهان شد و مدیریت اضطراری بار در استان اصفهان صفر است بوده است.

وی اضافه کرد: پیک شب در ساعت ۲۰.۴۵ رخ داد و در این ساعت تولید برق اصفهان ۳۸۷۳ مگاوات و مصرف ۴۶۰۰ مگاوات و تبادل برق ۷۲۷ مگاوات بود که کمترین میزان در تابستان را داشتیم. مدیریت اضطراری بار در پیک شب هم صفر بود.

نوحی بیان کرد: روز گذشته دو و سه واحد نیروگاه اصفهان و چهار واحد نیروگاه کارون ۴ به علت محدودیت منابع آب از مدار تولید خارج شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =