• ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
  • کد خبر: 18469
  • readingTime: ۱ دقیقه
تامین برق

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان از ثبت عملکرد ۲ رله فرکانسی خبر داد و گفت: این در حالی است که هیچگونه خاموشی برنامه ریزی شده‌ای طی امروز در اصفهان نداشتیم.

سید محمد رضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره میزان تولید و مصرف روزانه برق در منطقه اصفهان اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۰۸ میزان تولید برق به ۴۲۰۰ مگاوات و میزان کل مصرف ۵۲۰۲ مگاوات بوده است.

وی افزود: بر این اساس مقدار ۱۰۰۲ مگاوات از شبکه سراسری به شبکه انتقال و توزیع برق منطقه اصفهان وارد شده است. همچنین در این ساعت میزان مدیریت اضطراری بار صفر بوده است که یعنی شاهد هیچ خاموشی برنامه ریزی شده ای در این منطقه نبوده‌ایم.

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان تصریح کرد: با این حال امروز دوباره شاهد عملکرد رله فراکانسی بودیم. مرحله اول در پست های طالقانی، صائب، فضایلی، مروک و پادنا جمعا ۵۲ مگاوات بوده است که پس از ۱۵ الی ۳۰ دقیقه خاموشی ها بر طرف شده است.

نوحی ادامه داد: مرحله دوم عملکرد این رله فرکانسی هم در ساعت ۱۶:۰۴ در پست های شلمزار و ناغان به ثبت رسیده که میزان آن ۱۵ مگاوات بوده و این عملکرد هم ظرف ۱۵ الی ۳۰ دقیقه برطرف شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه محدودیت مصرف برق در صنایع فولاد همچنان وجود دارد ما شاهد بروز خاموشی برنامه ریزی شده در میان مشترکان خانگی نیستیم. شایان ذکر است صنایع سیمانی در حال حاضر با مشکل خاموشی و محدودیت در مصرف برق مواجه نیستند.

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان گفت: با این حال میزان محدودیت مصرف برق توسط صنایع فولادی نسبت به گذشته کاهش یافته است و بنابراین برق بیشتری دریافت می‌کنند. شایان ذکر است محدودیت مصرف صنایع فولادی تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =