• ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
  • کد خبر: 18304
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم دوومیدانی بانوان فولاد مبارکه سپاهان

تیم دوومیدانی بانوان فولاد مبارکه سپاهان امیدوار به کسب دومین قهرمانی پیاپی در لیگ باشگاه‌های کشور است.

به گزارش ایراسین، بهرامی سرپرست تیم دوومیدانی بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه در خصوص اعزام این تیم به مسابقات کشوری گفت: مرحله نخست رقابت های لیگ دوومیدانی بانوان فصل جدید در روزهای چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات امسال در سه مرحله برگزار خواهد شد که احتمال دارد مراحل بعدی این مسابقات به میزبانی اراک و خرم‌آباد برگزار شود.

سرپرست تیم دوومیدانی بانوان فولاد مبارکه سپاهان افزود: این مسابقات در ۲۴ ماده برگزار خواهد شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۲۵ ورزشکار در هر ۲۴ ماده حضور خواهد داشت.

بهرامی در خصوص عملکرد تیم دو و میدانی بانوان سپاهان در سال‌های گذشته گفت: سال ۹۸ که تیم دو و میدانی بانوان سپاهان تشکیل شد موفق به کسب عنوان سومی مسابقات کشور شدیم، سال گذشته نیز در مسابقات بزرگسالان قهرمان و در مسابقات جوانان عنوان سومی را به خود اختصاص دادیم و امیدوار هستیم این روند رو به رشد برای سال های آینده ادامه داشته باشد.

بهرامی ادامه داد: در سال ۹۹ با وجود شیوع کرونا، تیم ما با اقتدار کامل در مسابقات شرکت کرد و ورزشکاران ما موفق به شکستن رکوردهای ملی و باشگاهی شدند که یکی از مهم ترین آنها شکستن رکورد ماده ۴ در ۱۰۰ متر بود.

سرپرست تیم دوومیدانی بانوان سپاهان با اشاره ضرورت داشتن نگاه ویژه به ورزشکاران جوان استان اصفهان بیان داشت: نزدیک به نیمی از ترکیب تیم دو و میدانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را بانوان ورزشکار استان اصفهان تشکیل می‌دهند و بخشی از آنها از تیم جوانان که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شده بود به تیم بزرگسالان راه یافتند.

وی در پایان گفت: حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از دو و میدانی و ورزش بانوان بسیار عالی است، نظم حاکم بر این باشگاه یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشرفت ورزش بانوان است و تیم داری و حضور این باشگاه در رشته دو میدانی باعث افزایش کیفیت مسابقات این رشته ورزشی در کشور شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =