کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شناسایی هزار و ۷۲۲ مورد جدید کرونا در اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته ۴۸ نفر به صورت قطعی و مشکوک در اثر کرونا فوت شدند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به ادامه محدودیت موجودی واکسن، مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستانهای اصفهان، شاهین شهر، نجف آباد، خمینی شهر، لنجان، فلاورجان و مبارکه تا روز شنبه ۱۳ شهریور فعال نخواهد بود و فراخوان جدید از طریق پیامک برای واجدین شرایط دریافت واکسن ارسال می شود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته از چهار هزار و ۱۴۵ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۷۲۲ مورد قطعی شناسایی شد و ۵۴۴ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۴۱۸ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز سه هزار  و ۴۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۵۳۲ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۴۸ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۴۱ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

تعطیلی مراکز واکسیناسیون در اصفهان تا روز شنبه/مرگ ۴۸ نفر مبتلا به کرونا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =