برق

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان با بیان اینکه پیک مصرف شبانه برق در منطقه اصفهان به 4512 مگاوات رسیده است، گفت: امروز نیروگاه کارون 4 به طور کل و دو واحد از نیروگاه اصفهان به دلیل کمبود منابع آبی از مدار خارج بود. همچین شاهد عملکرد رله های فرکانسی به مقدار 47 مگاوات بودیم.

سید محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره میزان تولید و مصرف برق در منطقه اصفهان با بیان اینکه ساعت پیک بار شب اصفهان ۲۰:۴۵ دقیقه بوده است، اظهار کرد: میزان تولید برق در این منطقه برابر با ۳۹۶۹ مگاوات و مصرف کل برق این منطقه برابر ۴۵۱۲ مگاوات بوده است.

وی افزود: بر این اساس مقدار ۵۴۳ مگاوات از شبکه سراسری وارد شبکه اصفهان شده است. همچنین واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اصفهان و همه واحدهای نیروگاه کارون ۴ از مدار خارج بوده که علت آن کمبود منابع آبی است.

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان گفت: متاسفانه یک مورد هم عملکرد رله های فرکانسی در پست های بعثت، شلمچه و ناغان ثبت شده که همزمان با پیک شب و برابر با ۴۷ مگاوات رخ داده است.

نوحی درباره پیک بار روز اصفهان نیز اظهار کرد: ساعت ۹:۲۵ صبح و در شرایطی رخ داده که میزان تولید برق در منطقه به ۴ هزار مگاوات و میزان مصرف به ۴۸۸۴ مگاوات رسیده و مقدار ۸۸۴ مگاوات از شبکه سراسری وارد استان اصفهان شده است. همچنین تا این لحظه مدیریت اضطراری بار در اصفهان صفر بوده و بنابراین خاموشی نداشتیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =