بهمن قاسمی

مدیرعامل شرکت آریان فولاد در کنفرانس خبری روز دوشنبه هشتم شهریورماه گفت: تشکر و قدردانی می‌کنم از تمام خبرنگارانی که در ۲۰ سال گذشته پا به پای ما در مشکلات و پیروزی‌ها همراه بوده‌اند، امیدوارم به همکاری ادامه‌دار عزیزان مفتخر باشیم، زیرا همواره یکی از دلایل مهم موفقیت این شرکت بوده‌اند.

به گزارش ایراسین و به نقل از بهمن قاسمی، مدیرعامل شرکت آریان فولاد در کنفرانس خبری روز دوشنبه هشتم شهریورماه گفت: تشکر و قدردانی می‌کنم از تمام خبرنگارانی که در ۲۰ سال گذشته پا به پای ما در مشکلات و پیروزی‌ها همراه بوده‌اند، امیدوارم به همکاری ادامه‌دار عزیزان مفتخر باشیم، زیرا همواره یکی از دلایل مهم موفقیت این شرکت بوده‌اند.

وی گفت: آریان فولاد در دو مجتمع جداگانه با ۱۸۰ هزار متر مربع و ۲۰۰ هزار متر مربع مساحت و ۴۵۰ هزار متر مربع زمین پشتیبانی و حدود ۱۴۰ هزار متر مربع محیط مسقف، فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین دارای ۵ خط نورد، شامل ۳ خط نورد میلگرد، هر واحد حدود ۵۰۰ هزار تن ظرفیت داشته و میلگرد از سایز ۱۰ الی ۳۲ میلیمتر با بالاترین استانداردها فعالیت می‌کند.

قاسمی افزود: دو خط مقاطع که از نبشی ۴۰ الی ۲۰۰ میلیمتر و تیرآهن از سایز ۱۴ الی ۲۷ میلیمتر و ورق با حداکثر عرض ۴۰۰ میلیمتر و ریل سبک با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن فعالیت می‌کنند و نیز دو خط ذوب القایی با ظرفیت هرکدام ۶۰ هزار تن و جمعا ۱۲۰ هزار تن با کوره‌های ۲۰ تنی و یک کوره قوس‌الکتریکی با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن و توانایی استفاده از VOD و تولید فولاد آلیاژی فعالیت می‌نماید.

قاسمی تصریح کرد: آریان فولاد دو خط اکسیژن با ظرفیت تولید روزانه حدود ۵۰ تن اکسیژن مایع با خلوص ۹۹/۹۹ که نقش بسیار با اهمیتی در مبارزه با کووید ۱۹ ایفا می‌کند و بالاترین خلوص ممکن در دنیا را دارد از بیمارستان‌های محترم تقاضا می‌نماید در صورت نیاز با این شرکت ارتباط برقرار فرمایند تا در حد امکان امدادرسانی شود.

مدیرعامل آریان فولاد اظهار داشت: برق ما از ۱۲ اردیبهشت ماه تقریبا دچار اختلال شده و صدمات زیادی به شرکت و پرسنل وارد می‌شود. به این صورت که اضافه‌کاری‌های پرسنل که ماهانه گاهی از حقوقشان بیشتر می‌شد، قطع گردیده و زندگی همکاران ما شدیدا مختل گردیده است. با ۲۰ درصد ظرفیت به خاطر مضیقه نقدینگی فعالیت می‌کردیم که همین موضوع قطع برق منجر گردید این امر به کمتر از ۵ درصد تقلیل یابد.

به گفته او، خاموشی‌های برق منصفانه رعایت نمی‌شود و ما همکاران و شرکت‌های نوردی را می‌بینیم که کماکان با ۱۰۰ درصد ظرفیت در ماه‌های قبل تولید داشته‌اند در حالی که ما حداکثر با ۱۰ درصد ظرفیت می‌توانیم کار کنیم و متاسفانه اعتراض‌ها هم گوش شنوایی ندارد.

قاسمی افزود: از بانک محترم تجارت و هیات مدیره بزرگوار آن که مشکل دیرینه این شرکت را با درایت حل نمودند، خاضعانه تشکر و قدردانی می‌کنیم و این بانک در موفقیت‌های ما نقش بسیار پررنگی داشته است.

وی در پایان بیان کرد: ضمن آرزوی موفقیت بیشتر ریاست محترم جمهور، جناب آقای آیت الله رئیسی، پیشنهاد می‌کنیم حداقل حقوق را بر مبنای ۲۵۰ الی ۳۰۰ دلار ماهانه دستور تعدیل فرمایند تا زندگی و معیشت حقوق‌بگیران در تکانه‌های تورمی از حداقل خط فقر پایین‌تر نرود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =