کارگر ساختمانی

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت استفاده از آب شرب در ساخت و ساز، گفت: شرکت های آب و فاضلاب مسئولیتی در قبال تامین آب برای ساخت و ساز ندارد.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی آبفا، سیدمحسن صالح، اظهار کرد: براساس بند ۵۷-۴ آئین نامه عملیاتی شرکت های آب و فاضلاب، تامین آب وساخت وساز جزء وظایف شرکت های آب و فاضلاب نیست و متقاضیان می توانند با نصب مخازن ذخیره، آب مورد نیاز ساخت و ساز را از مراکز آبرسان خصوصی و سیار و یا از آب خاکستری تامین کنند.

وی افزود: مجوز نصب انشعاب برای اماکن در حال ساخت و ساز فقط برای تامین آب شرب و مصارف بهداشتی کارگران صادر می شود و نباید در بخش دیگری استفاده شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان تعرفه آب ساخت و ساز را آزاد اعلام کرد و گفت: تعرفه آب برای ساخت و ساز به نرخ آزاد محاسبه شده و برای هر مترمکعب ۱۳ هزار تومان است.

وی درباره نظارت بر تخلفات احتمالی گفت: آبفای اصفهان از طریق ماموران قرائت کنتور، پیمایش های مقطعی و گزارش های مردمی به سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان ۱۲۲ و ۱۵۲۲ بر مصرف آب شرب در ساخت و سازها در سطح استان اصفهان نظارت دارد.

صالح از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در مصرف آب در ساخت و سازها، این موضوع را به شماره تلفن های ۱۲۲ و ۱۵۲۲ گزارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =