سید محمد طباطبایی

سید محمد طباطبایی گفت: پیش بینی می شود در بازی های آسیایی، ۱۰۹ ورزشکار اعزامی از استان اصفهان داشته باشیم.

به گزارش ایراسین، بازی های آسیایی ۲۰۲۲ که نوزدهمین دوره این رقابت ها به میزبانی چین است در ۴۰ رشته ورزشی شامل ۶۱ نوع ورزش و ۴۸۲ ماده در شهریورماه سال ۱۴۰۱ خورشیدی برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود که استان اصفهان ورزشکار اعزامی زیادی برای این رقابت ها داشته باشد.

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون این رقابت ها اظهار داشت: با توجه به اینکه سال آینده مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ را پیش رو داریم، از سال گذشته روزشماری برای این رقابت‌ها در نظر گرفته‌ایم که خوشبختانه با توجه به برنامه راهبردی که داشتیم، در استراتژی ها و سیاست های کلی برنامه های خود، یکی از هدف گذاری ها بحث بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ بود.

وی ادامه داد: پیرامون حضور شایسته و موفق ورزشکاران اصفهانی در مسابقات آسیایی نشست‌های متعددی معاونت توسعه ورزش بانوان و معاونت توسعه ورزشی آقایان اداره کل ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی استان اصفهان داشتند و دارند.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه استان اصفهان همیشه سهم بسزایی در ورزش کشور داشته، افزود: ورزشکاران اصفهانی در راستای عزت و اقتدار ملی در محافل ورزشی خصوصاً رقابت‌های برون مرزی سهم بسزایی را ایفا کرده اند، امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، بیشترین نفرات را در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با توجه به محاسبات و برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود ۱۰۹ ورزشکار استان اصفهان در مسابقات آسیایی پیش رو حضور داشته باشند که این تعداد در رشته های تیراندازی، تیراندازی با کمان، قایقرانی، اسکیت و ... فعالیت دارند.

وی با اشاره به برنامه مونیتورینگ ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گفت: برنامه مونیتورینگ برنامه ای بسیار قوی است که برای اولین بار اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک داشتند برنامه‌ ریزی کرد، این برنامه را نیز برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ داریم، در این برنامه  ورزشکاران در راستای بحث تغذیه، روان‌شناسی، تمرینات و حوزه‌های مختلف دیگر مورد رصد قرار خواهند گرفت که در جهت موفقیت آنان تاثیر گذار است.

سید محمد طباطبایی با اشاره به ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: با توجه به وجود این بیماری و تعطیلی اماکن ورزشی، به طور حتم اماکنی را برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی با هماهنگی ستاد کرونای استان اصفهان در نظر خواهیم گرفت، تا وقفه ای در تمرینات آمادگی آنها پیش نیاید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: ویروس کرونا باعث شده که درآمدهای حاصل از اجاره اماکن ورزشی کاهش پیدا کند و به نوبه خود، ما نیز از لحاظ درآمدی در مضیقه هستیم. مشکلات مالی و دیگر مسائل را با وزیر ورزش و جوانان آینده در میان خواهیم گذاشت و همچنین با تشکیل ستاد بازی های آسیایی نیز مسئولین استان و کمیته ملی المپیک را در جریان قرار خواهیم داشت تا ورزشکاران اعزامی مورد حمایت قرار گیرند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولین استانی، اصفهان بیشترین نفرات را در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ داشته باشد که با توجه به پیش بینی ما، کاروان آینده اصفهان نزدیک به ۵۰ نفر بیشتر از کاروان قبلی هستند و می توانند افتخارات بیشتری را نصیب کشور و استان اصفهان کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =