• ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
  • کد خبر: 17814
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرهاد مجیدی و قائدی

مهدی قایدی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران با رقم 2 میلیون دلاری به تیم الشباب امارات فروخته شد.

به گزارش ایراسین، سرانجام پروسه ترانسفر مهدی قایدی با فروش این بازیکن به تیم الشباب الاهلی امارات به پایان رسید و مهاجم تکنیکی تیم فوتبال استقلال تهران با عقد قراردادی ۳ ساله و رقم ۲ میلیون دلاری به شباب الاهلی امارات پیوست.

قایدی در روزهای قبل که سکوت عجیب باشگاه استقلال را نسبت به این اتفاقات شاهد بودیم، پس از لو رفتن فیلم تمرینش با تیم الشباب الاهلی امارات با انتشار پستی از هواداران استقلال خداحافظی کرد تا پرونده او در استقلال بسته شده باشد.

این اتفاق درست در حالی افتاد که شنبه گذشته فرهاد مجیدی بعد از خروج از باشگاه در جمع خبرنگاران و مقابل دوربین‌ها گفت: اینطور که به من گفته‌اند فروش قایدی منتفی شده است.

گذشته از سکوت باشگاه نسبت به این اتفاقات، ابهامات زیادی در خصوص این پروسه وجود دارد. فرهاد مجیدی پس از شکست در فینال جام حذفی راهی امارات شد که درباره آن توضیح داد در این سفر کارهای مربوط به استقلال را پیگیری می‌کند و برخی ها بر این عقیده بودند که همزمان با این سفر اولین رایزنی‌ها برای فروش قایدی هم صورت گرفته است.

سپس احمد مددی در سفری که علت آن از سوی رسانه‌های رسمی باشگاه پیگیری شرایط میزبانی استقلال در دبی اعلام شد، پیگیری‌های مربوط به ترانسفر قایدی را هم انجام داد و در حالی وی به ایران بازگشت که قایدی کماکان در دبی حضور داشت.

فرایند این اتفاقات منجر به آن شد که قایدی و اطرافیانش به صورت تلویحی و مجیدی به صورت رسمی از منتفی شدن فروش قایدی خبر دادند، در حالی که شواهد نشان می‌دهد این انتقال همان زمان صورت گرفته بود.

سئوال مهمی که در این خصوص پیش می‌آید این است که دلیل پنهان کاری فرهاد مجیدی چه بود؟! آیا مجیدی از اتفاقاتی که در باشگاه استقلال می‌افتد خبر نداشت یا واقعیت را از رسانه‌ها و هواداران پنهان کرد؟!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =