• ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 17813
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسابقه بهینه سازی کشور

بزرگترین مسابقه مدل سازی و بهینه سازی کشور (OR Competition) با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان و دانش ‏آموختگان با مسائل واقعی صنعت و نیز به چالش کشیدن مهارت‌‏های آن‏ها در این حوزه به همت دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایسنا، مدل سازی و بهینه‌سازی مجموعه دانش و مهارت‌هایی است که به تصمیم ‏سازان در اخذ تصمیمات بهینه یاری می‏‌رساند. در نتیجه استفاده از این ابزارها، می‌توان به اخذ تصمیماتی پرداخت که منجر به استفاده بهینه از منابع، کاهش هزینه‌ها، کاهش مخاطرات و افزایش سود شد.

دبیر اجرایی بزرگ ترین مسابقه مدل سازی و بهینه سازی کشور، گفت: کار بر روی مسائل بهینه‏ سازی، در قالب یک مسابقه گروهی باعث می‌‏شود شرکت‏ کنندگان علاوه بر محک زدن سطح علمی و مهارتی خود، رقابت مهیّجی را در این زمینه تجربه کنند و برگزاری این چالش در یک فضای تیمی، سبب تقویت مهارت‏‌های ارتباطی و کار گروهی شرکت‏ کنندگان خواهد شد.

مهدی ایران‏پور خاطر نشان کرد: این مسابقه با همکاری جمعی از اساتید برجسته دانشگاه‏‌های کشور و متخصصانی از صنعت برگزار می‌شود و صنایع برتر کشور نیز حامی این مسابقه هستند.

وی تأکید کرد: امید است، این رویداد به تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه منجر شود. ارتباطی که یکی از نتایج مثبت آن آشنایی و شناخت بیشتر از ظرفیت‌های دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برطرف کردن موانع و حل مسائل صنعت است.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقه، با دو سؤال روبرو خواهند بود. یکی از سؤالات عمومی است و سؤال دوم از سوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شده است. اطلاعات بیشتر در مورد سؤالات و مهلت پاسخگویی به آن‏ها در وب سایت مسابقه و شبکه‏ های اجتماعی در دسترس علاقه‏‌مندان قرار می‏‌گیرد.

ایران‏پور ادامه داد: برندگان مسابقه در سه رتبه تیمی برتر به ترتیب، ۲۰، ۱۲ و ۸ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‏‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی مجازی در حوزه بهینه‏ سازی در طول برگزاری این مسابقه، تصریح کرد: حضور در این کارگاه‏‌ها برای شرکت ‏کنندگان در مسابقه رایگان بوده و همچنین به شرکت‏ کنندگان، گواهی حضور در کارگاه اعطاء می‏‌شود.

دبیر اجرایی بزرگ ترین مسابقه مدل سازی و بهینه سازی کشور در پایان با دعوت از همه علاقه‌مندان به حوزه بهینه‏ سازی برای شرکت در این مسابقه گفت: ثبت نام هم اکنون آغاز شده و آخرین مهلت ثبت نام، ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ است.

علاقه‌مندان به حوزه‏‌های بهینه ‏سازی می‌توانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب‏سایت مسابقه به آدرس https://orcompetition.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =