اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه هنوز روند کرونا در اصفهان شیب کاهشی یا ثابت ندارد، گفت: تامین دوز دوم واکسن اسپوتنیک در اصفهان به تاخیر افتاده است و با توجه به فراخوان های عدیده کمبود واکسن می تواند موجب نارضایتی مردم شود.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: تامین واکسن کرونا در اصفهان هنوز پاسخگوی نیاز دوز اول و دوم را نمی دهد و امیدواریم در هفته های آتی با قول مساعدت مسئولان امر، واکسن مورد نیاز استان اصفهان تامین شود.

وی افزود: به رغم فراخوان های عدیده گروه های جدید، واکسن مورد نیاز تامین نشده است و در چند نوبت تامین دوز دوم واکسن با مشکل مواجه شده است موجب نارضایتی عمومی را فراهم می کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تاخیر در دوز دوم واکسن اسپوتنیک در اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر کمیته علمی ستاد ملی کرونا و وزاتخانه استفاده از دوز متفاوت واکسن کرونا را صادر نکرده است و نیاز است که دوز دوم براساس پروتکل های و همان دوزاول واکسن تزریق شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود سرم در داروخانه های اصفهان برطرف می شود، گفت: کماکان وضعیت کرونا در اصفهان بحرانی است و بیشترین تعداد موارد بستری در شبانه روز ثبت شد و روند کرونا کماکان صعودی است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته از هفت هزار و ۸۳۱ بیمار مشکوک به کرونا سه هزار و ۱۱۳ مورد قطعی شناسایی شد و ۶۲۴ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۷۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز سه هزار  و ۵۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۴۵۷ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۴۱ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۲۹ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

دوز دوم واکسن اسپوتنیک در اصفهان به تاخیر افتاده است/روند کرونا شیب کاهشی یا ثابت ندارد!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =