• ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر: 17773
  • readingTime: ۱ دقیقه
حسن قاضی عسگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: ادارات قادر به تغییر ساعت فعالیت خود نیستند و از آنجا که این مسئله به صورت عمومی اعلام شده، همه ادارات و ارگان ها موظف هستند مدت زمان فعالیت خود را بر این اساس تنظیم کنند.

سید حسن قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره تغییر ساعت فعالیت ادارات و ارگان‌ها و بازگشت آن به حالت عادی اظهار کرد: این مسئله در تهران و توسط دولت تصمیم گیری شده است که ساعات فعالیت ادارات را از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ باشدو فعالیت ادارات و ارگان ها در روز پنجشنبه نیز ادامه یابد.

وی افزود: اینکه چرا چنین تصمیمی گرفته شده باعث تعجب ما هم شده است اما ظاهرا به دلیل خنک شدن هوا از ابتدای شهریور ماه و به تبع آن کاهش میزان مصرف برق در کشور این تصمیم اتخاذ شده است. قطعا فکر اساسی برای این تصمیم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان درباره اختیار ادارات برای تغییر ساعت فعالیت خود نیز گفت: ادارات قادر به تغییر ساعت فعالیت خود نیستند. از آنجا که این مسئله به صورت عمومی اعلام شده همه ادارات و ارگان ها موظف هستند مدت زمان فعالیت خود را بر این اساس تنظیم کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفته است ساعت کار ادارات استان از امروز (اول شهریور) به روال گذشته باز می‌گردد و دستگاه های دولتی در روز پنجشنبه نیز دایر خواهند بود. 

به گفته وی ساعات کار ادارات که برای صرفه‌جویی در مصرف برق و بر اساس مصوبه هیات وزیران از ۷ تا ۱۳ اعلام شده بود که از نخستین روز شهریور طبق روال قبل به ۰۰: ۷ تا ۳۰ :۱۴ تغییر پیدا می‌کند.

پیشتر و بنا بر مصوبه هیات وزیران و با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش های ضروری، کلیه دستگاه های اجرایی کشور تا پایان مرداد جاری در روزهای پنجشنبه تعطیل اعلام شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =