• ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
  • کد خبر: 17729
  • readingTime: ۱ دقیقه
اقبال شاکری

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر به طور کلی کمیسیون عمران مجلس نظر مثبت و موافق نسبت به وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است. دو وزیر پیشنهادی صمت و اقتصاد هم قابلیت های لازم را برای تحقق اهداف این دولت دارند.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: رستم قاسمی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، با حضور در کمیسیون عمران گزارش و برنامه‌های خود را اعلام کرده است. در حال حاضر به طور کلی کمیسیون عمران مجلس نظر مثبت و موافق نسبت به وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه رستم قاسمی می‌تواند آشفته بازار مسکن را حل کند اظهار کرد: با توجه به سوابق و توامندی‌هایی که او در سطح ملی و بین المللی دارد و همچنین اشراف کامل وی نسبت به مسائل ساخت و ساز، قراردادها و پیچیدگی های آن‌ها می‌توانند وعده رئیس جمهور را محقق کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین با توجه به اینکه دولت جدید هم یک دولت تحول گرا، یکپارچه و آرمان خواه و انقلابی است، به نظر می‌رسد با تجهیز منابع داخلی اعم از تسهیلات بانکی و صندوق ملی مسکن، آقای قاسمی حتی بیشتر از این مقدار را هم می تواند محقق کند.

شاکری ادامه داد: منتهی شرط لازم این است که نیروهای با همت و شجاعت لام را به کار بگیرد تا بتوانند این قوانین که همه دست دولت را برای ساخت یک میلیون مسکن در سال باز گذاشته است، اجرا کنند. بنابراین هم کشور و هم وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی این قابلیت را دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت نیز اظهار کرد: این دو وزیر پیشنهادی هم به عقیده من، به صورت کلی قابلیت های لازم را برای تحقق اهداف این دولت دارند و امیدواریم با رای خوبی که در مجلس کسب می‌کنند، بتوانند تیم اقتصادی دولت را کارآمد و قوی بسته و به خواسته های مردم و مجلس جامه عمل بپوشانند.

شاکری خاطرنشان کرد: جلسه رای اعتماد همه وزرای پیشنهادی روز سه‌شنبه انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =