• ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
  • کد خبر: 17718
  • readingTime: ۱ دقیقه
زبیر نیک‌نفس

هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فولادخوزستان با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

به گزارش ایراسین، بر اساس اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فولادخوزستان که نمایش‌های درخشانی در این تیم داشت، با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

این بازیکن ۲۸ ساله سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان را هم در کارنامه خود دارد.

زبیر نیک نفس اصالتاً سنندجی است و دو برادر دیگر او هم در لیگ برتر بازی کرده بودند. ضیا، زهیر و زبیر نیک نفس سه برادر سنندجی هستند که اتفاقاً هر سه پیراهن نفت آبادان را پوشیده بودند و خود را کردهای آبادانی می نامند.

زبیر نیک نفس امروز استقلالی شد اما اواسط دهه ۸۰ برادر بزرگتر او محمد ضیاءالدین نیک نفس که با نام ضیا نیک‌نفس در لیگ برتر توپ می‌زد، پیراهن پرسپولیس را می پوشید.

ضیا نیک نفس در تیم‌های پایه پرسپولیس توپ می‌زد، وقتی حبیب کاشانی، حمید استیلی را مامور آماده‌سازی پرسپولیس کرد، استیلی این بازیکن را از تیم امید به تیم بزرگسالان آورد و پایان همان فصل پرسپولیس با افشین قطبی قهرمان لیگ برتر شد تا ضیا نیک نفس هم قهرمانی را با پیراهن پرسپولیس جشن گرفته باشد.

حالا برادر کوچکتر خانواده نیک نفس یعنی زبیر نیک نفس بازیکن استقلال است تا یک مورد جدید دیگر به خانواده های سرخابی فوتبال ایران و برادرانی که در دو تیم رقیب توپ زده اند، اضافه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =