صرافی بایننس

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، بایننس، طی اطلاعیه ای اعلام کرد که همه کاربران باید احراز هویت سطح ۲ داشته باشند. بر این اساس به نظر می‌رسد دوره فعالیت ایرانی ها در این صرافی ارزهای دیجیتال عملا به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین؛ صرافی معروف بایننس که برترین و بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان به شمار می‌رود، روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که احراز هویت سطح ۲ را برای همه کاربران خود اجباری خواهد کرد. بر این اساس کاربران برای ادامه فعالیت خود به احراز هویتی نیاز دارند که برای دستیابی به آن به ارسال مدارک هویتی و همچنین تصویر چهره نیاز بوده و بنابراین می‌توان گفت عملا استفاده از بایننس برای کاربران ایرانی به پایان رسیده است.

در اطلاعیه بایننس آمده است:« صرافی بایننس در پرتو تکامل استانداردهای جهانی و افزایش محافظت از کاربران و ایجاد محیط امن برای همه  تغییرات زیر را اعمال خواهد کرد:

لازم است همه کاربران جدید برای دسترسی به محصولات و خدمات بایننس از جمله سپرده گذاری ارزهای رمزنگاری شده، معاملات و برداشت ها، به سرعت احراز هویت سطح intermediate (سطح ۲) را انجام دهند.

کاربران فعلی که هنوز احراز هویت سطح intermediate را تکمیل نکرده اند، حساب آنها به طور موقت به حالت "فقط امکان برداشت" تغییر می کند. در این حالت خدمات ارائه شده به آنها فقط و فقط محدود به برداشت، لغو سفارش، و بستن پوزیشن می شود. 

این امر به منظور به حداقل رساندن اختلال در تجربه کاربران، از هم اکنون به صورت مرحله ای آغاز شده و  تا ۲۰۲۱-۱۰-۱۹ تکمیل خواهد شد. جزئیات بیشتر مستقیماً اطلاع رسانی خواهند شد.

پس از تکمیل احراز هویت سطح ۲ ، کاربران می توانند دسترسی کامل به محصولات و خدمات Binance را از سر بگیرند.

بایننس به شدت به کاربران توصیه می کند تا احراز هویت سطح ۲ خود را فوراً تکمیل کنند تا از تأخیر در روند تأیید و محدودیت دسترسی آنها جلوگیری شود.»

بر اساس این اطلاعیه کاربران فعلی این صرافی ارزهای دیجیتال که هنوز احراز هویت خود را انجام نداده اند تا دو ماه آینده (۲۷ مهر ۱۴۰۰) تا زمان انجام احراز هویت تنها مجاز به برداشت خواهند بود. پس از این مدت در صورتی که فرآیند احراز هویت به صورت کامل انجام نشده باشد، کلیه خدمات قابل ارائه به مشتریان لغو خواهد شد.

دوره فعالیت در صرافی بایننس برای ایرانی‌ها به پایان رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =