رسول خلیفه سلطانی

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: نباید بار اصلی محدودیت تولید برق روی صنایع فولادسازی کشور باشد و امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد برنامه ریزی دقیق برای عبور از بحران تامین انرژی باشیم.

سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تاتیر محدودیت برق بر تولید فولاد اظهار کرد: در حال رایزنی با دولت سیزدهم هستیم تا وزرا کابینه در برنامه ریزی مدون و از پیش تعیین شده مساله انرژی صنایع به ویژه فولادسازی را درنظر بگیرند.

وی افزود: این سیاست که محدودیت برق بر روی صنایع فولادسازی و سیمانی باشد، پسندیده نیست چراکه تاثیرات این محدودیت ها در بازار نمایان می شود و نیاز است که صنایع متناسب با میزان مصرف دیماندی خود با محدودیت مواجه شوند و نباید بار اصلی این محدودیت ها بر روی صنایع فولادی کشور باشد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد: تمام صنایع زیردستی فولاد اعم از صنایع لوازم خانگی و خودروسازی متاثر از تولید ورق های فولادی هستند و قطعا این کمبود تولید ورق تمام صنایع زیردست و مشاغل وابسته به ورق های فولادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی درادامه به مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه هم اشاره کرد و گفت: تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر در این وضعیت فوق بحرانی کرونا در کشور پیام مهمی است و نشان می دهد که صنایع در حفظ نظام سلامت موثر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =