آرین پایپ

مدیر روابط عمومی شرکت آرین پایپ گفت: یکی از مشکلات عمده این شرکت تامین مواد اولیه PEX و PERT است که جزء مواد وارداتی از کشورهای های کره جنوبی، ژاپن و چین است که در سال های گذشته این مواد با دلار وارد می‌شد ولی در حال حاضر با توجه به نوسانات شدید ارز امکان تامین از این کشور ها نیست.

محمد ممیز مدیر روابط عمومی شرکت آرین پایپ در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد:  شرکت آرین پایپ از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده  و این شرکت به صورت مستقیم ۵۰ نفر و به صورت غیر مستقیم بیش از ۱۰۰ نفر را به اشتغال گرفته است. یکی از مشکلات عمده این شرکت تامین مواد اولیه PEXو PERT است که جزء مواد وارداتی از کشورهای های کره جنوبی، ژاپن و چین است که در سال های گذشته این مواد با دلار وارد می‌شد ولی در حال حاضر با توجه به نوسانات شدید ارز امکان تامین از این کشور ها نیست.

ممیز تصریح کرد: در چندسال اخیر پتروشیمی های داخلی اقدام به تولید این مواد کرده اند که متاسفانه از کیفیت بالایی برخوردار نیست و نیاز این صنعت را بر طرف نمی‌کند و از طرف دیگر با توجه به این اقدام بانک مرکزی و وزارت صنعت معدن نیز ارز نیمایی به این محصول اختصاص نمی دهد در راستای تحقق شعار سال نیاز است که این موانع برطرف شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به مسئله تولید، به نظر می‌رسد یکی از اصلی ترین چالش های پیشرو با توجه ویژه‌ به بحث تولید قابل حل است؛ زیرا وقتی تولید ملی رونق داشته باشد اشتغال زایی شکل می‌گیرد و اشتغال زایی نیز راه حل بسیاری از مشکلات است. اگر مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی به دو مقوله تولید و جوانان که همواره مورد تاکید رهبری بوده اهمیت بدهند و نگاه ویژه ای به ظرفیت ها و توانایی جوانان  شایسته کشور بپردازند،می‌توانیم بر مشکلات زیادی غلبه کنیم.

شایان ذکر است شرکت آرین بسپار زنده رود در سال‌ ۱۳۸۰ در راستای دستیابی به دانش فنی تولید لوله های PEX_AL_PEXو PERT_AL_PERTبا جدید ترین دستگاه های اکستروژن آغاز به کار کرد و از سال ۱۳۸۲ با احداث کارخانه ای در منطقه صنعتی جی اصفهان فعالیت گسترده خود را با تولید لوله های پنج لایه باجوش تیگ و با نام تجاری آرین پایپ ادامه می‌دهد.لوله های این شرکت مطابق با استانداردهای ISIRI۱۲۷۵۳و ASTMF۱۳۳۵تولید می شود و طبق مبحث ۱۴و ۱۶ مقررات ملی ساختمان جهت مصارف بهداشتی و گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتصالات شرکت آرین پایپ از جنس برنج MS۵۸ و اورینگ مورد استفاده اتصالات EPDM است که به صورت پرسی،کوپلی،کلمپی ورزوه ای با لوازم جانبی تولید می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =