ارز دیجیتال - رمز ارز - ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین امروز، پس از دستیابی به بیشترین مقدار خود از اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون، با کاهش قیمت مواجه شد و دوباره به زیر 40 هزار دلار کاهش یافت. اگرچه به دنبال افت ارزش بیت کوین قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش یافت اما معامله گران پیش بینی می کنند قیمت اتریوم به زودی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیت کوین پس از صعود آخر هفته‌ای خود و دستیابی به بیشتر قیمت خود از در آخر هفته به بالاترین سطح از ماه می (اردیبهشت ماه)، دوباره کاهش یافت و اکنون به کمتر از ۴۰ هزار دلار رسیده است.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده پس از سقوط ۴.۹ درصدی امروز خود، کمتر از ۴۰ هزار دلار (۳۹ هزار و ۵۰۰ دلار) معامله می شود. به دنبال این کاهش قیمت بیت کوین، دیگر ارزهای دیجیتال نظیر اتریوم نیز با کاهش قیمت مواجه شدند. اگرچه اکنون تقریبا همه بازار ارزهای دیجیتال به رنگ قرمز درآمده است اما کاهش قیمت سایر ارزهای دیجتال بزرگ به اندازه بیت کوین نبوده است.

کارشناسان و تحلیگران عتقدند شناسایی سود توسط معامله گران باعث کاهش قیمت ها شده است.

ویجی عیار ، رئیس آسیا و اقیانوسیه صرافی ارز دیجیتال Luno در سنگاپور در این خصوص گفت: "این فقط یک عقب نشینی معمولی در پی یک روند صعودی است."

این کاهش قیمت بیت کوین را در بالاترین سطح معاملاتی خود یعنی بازه ۳۰ تا ۴۰ هزار دلاری قرار داد که از زمان سقوط ارزهای رمزنگاری شده در ماه مه به وجود آمده است.

این توکن در هفته های اخیر با نظرات حمایتی میلیاردر معروف ایلان ماسک و کتی وود و همچنین گمانه زنی ها درباره دخالت احتمالی کمپانی آمازون در بخش ارزهای رمزنگاری شده کمک کرده است.

قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال کاهش یافت/ چه دلیلی پشت افت قیمت بیت کوین نهفته است؟

در عین حال ، نظارت بر صنعت ارزهای دیجیتال نیز در حال افزایش است. این مسئله شامل فشار قانون گذاران ایالات متحده برای وضع قوانین سختگیرانه تر در مورد سرمایه گذاران ارزهای رمزپایه برای جمع آوری مالیات بیشتر به منظور تأمین بخشی از سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد دلاری برنامه ریزی شده در سیستم های حمل و نقل و قدرت است.

معامله گران کریپتو همچنین منتظر ارتقا نرم افزاری هستند که انتظار می رود این هفته در شبکه اتریوم انجام شود. این مسئله می تواند با کاهش سرعت افزایش عرضه توکن ، قیمت اتریوم را افزایش دهد.

منبع: بلومبرگ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =