• ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
  • کد خبر: 17114
  • readingTime: ۱ دقیقه
گندله سازی- چادرملو

گزارش عملکرد ماهانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد "کچاد" برای دوره منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در ۴ ماهه اول امسال با رشد ۲۷۳ درصدی همراه شده و بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کنسانتره آهن (خشک) تولید کرده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تیرماه امسال برابر با ۳۱,۹۳۹,۵۲۱ میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم بازار داخلی ۲۸,۰۰۷,۲۰۵ میلیون ریال بوده و بازار صادراتی نیز سهم ۳,۹۳۲,۳۱۶ میلیون ریالی داشته است. بیشترین محصول فروخته شده در بازار داخلی کنسانتره سنگ آهن و در بازار صادراتی نیز فولاد بوده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۳ ماهه اول امسال توانسته است فروشی بالغ بر ۹۷,۵۶۲,۷۸۳ میلیون ریال داشته باشد که سهم عمده آن از فروش محصولات در بازار داخلی بدست آمده است.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای تیرماه فروشی برابر با ۱۲۹,۵۰۲,۳۰۴ میلیون ریال داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۳۴,۷۱۱,۵۹۳ میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد قابل توجه ۲۷۳ درصدی همراه شده است. میزان درآمد حاصل از صادرات در ۴ ماهه اول امسال این شرکت برابر با ۱۳,۸۷۰,۲۰۲ میلیون ریال بوده و بخش عمده درآمد به میزان ۱۱۵,۶۳۲,۱۰۲ میلیون ریال نیز از بازار داخلی بدست آمده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۴ ماهه ابتدایی امسال توانسته است محصولات زیر را تولید کند:

کنسانتره آهن (خشک) : ۳میلیون و ۷۶۲ هزار و ۶۷۹ تن

گندله: ۹۷۷ هزار و ۴۱۸ تن

فولاد: ۳۵۵ هزار و ۹۸۶ تن

آهن اسفنجی: ۵۵۸ هزار و ۱۵۶ تن

آپاتیت: ۲۶ هزار و ۶۰۵ تن

عرضه برق تولیدی (نیروگاه) : ۸۰۰ هزارو ۷۴۶ مگاوات ساعت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =