سردار فدا

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: پرسنل و زحمت کشان شرکت فولاد مبارکه در دو سنگر «تولید» و «مسئولیت اجتماعی» در کشور پیشتاز هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.

سردار مجتبی فدا در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: همیشه گفته شده است که بسیج، ظرفیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران است و در شرایط و وضعیت های مختلف بسیج آماده کمک رسانی و مساعدت به دستگاه های مختلف بوده است.

وی افزود: امروز که بیماری کرونا در کشور شدت بیشتری پیدا کرده است و موج پنجم این بیماری را می گذرانیم، یکی از اقدامات مهم برای کنترل شیوع بیماری کرونا واکسیناسیون است که با همت وزارت بهداشت و درمان واکسیناسیون جامعه در حال انجام است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تصریح کرد: در راستای سرعت بخشی واکسیناسیون کرونا، همکاری بسیج و سپاه صاحب الزمان و شرکت فولاد مبارکه با دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت این مکان در اختیار مردم  اصفهان قرار خواهد گرفت تا روند واکسیناسیون کرونا تسریع یابد و امیدواریم با توسعه مراکز واکسیناسیون کنترل و کاهش تلفات کرونا شتاب بگیرد.

نقش برجسته «شرکت فولاد مبارکه» در ایفای مسئولیت اجتماعی

سردار فدا نقش «شرکت فولاد مبارکه» را در ایفای مسئولیت اجتماعی تحسین کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، شرکت فولاد مبارکه در تمام مشکلات و مسائل کمک حال ما بوده است و جا دارد از تمام پرسنل و زحمت کشان و مدیران این شرکت تشکر کرد.

وی افزود: پرسنل فولاد مبارکه در خط مقدم صنعت کشور قرار دارند و با شیوع کرونا و در راستای مسئولیت اجتماعی با اقداماتی نظیر تجهیز بیمارستانها، تامین اکسیژن رایگان و پشتیبانی و حمایت از راه اندازی مراکز واکسیناسیون نقش مهمی داشته است که جای قدردانی دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =