بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های المپیک توکیو بازی را به تیم ملی جمهوری چک واگذار کردند.

به گزارش ایراسین، تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های المپیک توکیو بامداد یکشنبه سوم مردادماه ۱۴۰۰ به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفت و در نهایت جمهوری چک با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ به پیروزی رسید.

در این بازی تیم ملی ایران کوارترهای اول و دوم را به ترتیب با ۶ و ۱۰ امتیاز اختلاف به حریف داد. در پایان کواتر سوم، چک فاصله را به ۱۷ امتیاز رساند، با این وجود کوارتر چهارم می‌توانست به تنهایی تعیین‌کننده نتیجه نهایی باشد.

کوارتر اول: ۲۵ - ۱۹ جمهوری‌چک

با شروع بازی دو تیم به صورت پایا پای پیش می رفتند، اما این چک بود که با پرتاب‌های سه امتیازی کوارتر را نهایتا ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

کوارتر دوم: ۲۱ - ۱۱ جمهوری چک

در آغاز ده دقیقه دوم  بالوین ستاره جمهوری چک و دیگر بازیکنان این تیم، عملکرد خوب خود در زیر سبد ایران را ادامه دادند و بازیکنان چک با عملکردی فوق‌العاده در کارهای تیمی و پرتاب‌های سه امتیازی اختلاف را به ۱۶ امتیاز افزایش داده و ۴۶ - ۳۰ برنده نیمه نخست بازی شدند.

کوارتر سوم: ۲۱ - ۱۶ جمهوری چک

با شروع نیمه دوم هم عملکرد ضعیف بازیکنان ایران در حمله ادامه داشت و این دفاع جمهوری چک بود که حملات شاگردان شاهین‌طبع را یکی پس از دیگری دفع می‌کرد.

اشتباهات بازیکنان ایران در این کوارتر همچنان ادامه داشت تا چک در ده دقیقه سوم ۶۷ - ۴۶ و با اختلاف ۲۱ امتیازی پیش باشد.

کوارتر چهارم: ۱۷ - ۳۲ ایران

با بهتر شدن کار دفاعی شاگردان شاهین‌طبع، ۶ امتیاز نخست این کوارتر را محمد جمشیدی و نوید رضایی‌فر برای ایران به دست آوردند تا در حالی که نتیجه ۶۹ - ۵۳ به سود چک بود، رونن تقاضای وقت استراحت کرد. عملکرد درخشان جمشیدی در این کوارتر ادامه دار بود اما کافی نبود چراکه ایران با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ مغلوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =