معدن

عضو ناظر مجلس در شورای معادن استان مازندران با قدردانی از تلاش‌های وزیر صنعت در جهت آزادسازی معادن و محدوده‌های معدنی غیرفعال کشور، گفت: اجرای طرح آزادسازی 6 هزار محدوده و معدن غیرفعال، گام محکمی در راستای اجرای استراتژی معدن به جای نفت است.

به گزارش ایراسین و به نقل از شاتا، رضا حاجی‌پور با بیان این مطلب اظهار داشت: با عنایت به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص راهبرد کلان وزارت صمت در جهت جایگزینی بازار نفت، اجرای طرح آزادسازی شش هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور می‌تواند نخستین گام در راستای تحقق استراتژی جایگزینی نفت با معدن باشد.

عضو ناظر مجلس در شورای معادن استان مازندران با قدردانی از اقدامات و تحولات حوزه‌های صنعتی و معدنی کشور در یک سال گذشته خاطرنشان کرد: رشد صنعتی هفت درصدی و رشد استخراج معادن به میزان بیش از 13 درصد، اتفاقات مثبت و امیدبخش بخش صنعت و معدن است که پیامدهای بسیار خوبی در ارتقای شاخص‌های اقتصادی در سال جاری خواهد داشت.

حاجی‌پور در ادامه تصریح کرد: اشتغال‌زایی، استفاده از ظرفیت‌های خدادادی کشور و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی از آثار اجرای این طرح بزرگ است که می‌تواند جهش و رونق واقعی بخش معدن را موجب شود.

بر اساس گزارشی از شاتا، عضو ناظر مجلس در شورای معادن استان مازندراندر پایان با تاکید بر ضرورت همراهی بیش از پیش مسئولین بخش‌های مختلف در مرکز و استان‌ها در جهت اجرای همه جانبه این طرح گفت: امیدواریم مسئولین محترم در همه بخش‌ها در مرکز و استان‌ها، همراه و همگام با تلاش‌های وزیر صمت، نسبت به تکمیل فرایندهای اجرای طرح آزادسازی معادن اقدام نمایند تا هرچه سریع‌تر حلاوت و شیرینی اجرای آن در کام مردم، بویژه جوانان فارغ التحصیل و متخصص جویای کار احساس گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =