• ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 16841
  • readingTime: ۱ دقیقه
image.png

در راستای اقدامات فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پیش از دیدار برابر شهرخودرو مدیرعامل ،اعضای هیئت مدیره و مدیرفرهنگی باشگاه در مجموعه ورزشی امام رضا علیه السلام از همسر سردار شهید برونسی از فرماندهان دفاع مقدس و از خانواده شهید سلامت دکتر خسروی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در راستای اقدامات مدیریت فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قبل ازمسابقه فوتبال شهرخودرو وسپاهان صبح امروز با حضور مدیرعامل ،اعضای هیئت مدیره ومدیرفرهنگی باشگاه در مجموعه ورزشی امام رضا علیه السلام از همسر سردار شهید برونسی از فرماندهان دفاع مقدس و از خانواده شهید سلامت دکتر خسروی تجلیل به عمل آمد.

همچنین از سوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از خادم الرضا (ع) مهندس تاج فیروز مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و رئیس مجموعه ورزشی امام رضا (ع) به نمایندگی ازخدام حرم مطهررضوی تقدیر و تجلیل صورت گرفت.
در ادامه پرچم متبرک آستان قدس رضوی از طرف ایشان به مدیر عامل باشگاه جهت نگهداری در موزه افتخارات باشگاه اهدا گردید. در این برنامه مسئول بسیج ورزشکاران ومعاونت اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند.

اهداء پرچم متبرک آستان قدس رضوی به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان 

اهداء پرچم متبرک آستان قدس رضوی به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان 

اهداء پرچم متبرک آستان قدس رضوی به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =