دربی 96

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم استقلال در دربی ۹۶ پایتخت در ضربات پنالتی از سد پرسپولیس گذشت.

به گزارش ایراسین، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز پنجشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۵ تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی صفر بر صفر دنبال شد و استقلال در ضربات پنالتی ۴ بر سه پیروز شد و به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

در نیمه نخست بازی بسیار بی روح و کسل کننده ای را از دو تیم پایتخت نشین دیدیم که بینندگان تلویزیونی مایل بودند هرچه زودنتر این ۴۵ دقیقه به اتمام برسد، در این نیمه که فرصت های گلزنی برای تیم های پرسپولیس و استقلال بسیار کم بود، بازی با تساوی بدون گل در این نیمه به اتمام رسید.

در نیمه دوم برخلاف ۴۵ دقیقه اول بازی خوبی را شاهد بودیم که استقلال برتری محسوسی نسبت به شاگردان یحیی گل محمدی داشت، اما گلی رد و بدل نشد تا بازی به دو وقت ۱۵ دقیقه کشیده شود.

در ۳۰ دقیقه وقت اضافه بازهم برتری برای شاگردان فرهاد مجیدی بود اما مهمترین صحنه برای پرسپولیس در دقیقه ۱۰۲ رقم خورد که ضربه سر پاس آل‌کثیر به دیرک عمودی دروازه استقلال اصابت کرد و تبدیل به گل نشد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضیافت پنالتی ها شاگردان فرهاد مجیدی چهار بر سه پیروزشدند.

برای استقلال وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی و ارسلان مطهری موفق به گلزنی شدند و مهدی قایدی نتوانست دروازه لک را باز کند.

مهدی ترابی،  محمدحسین کنعانی و سعید آقایی سه ضربه پنالتی را برای پرسپولیس تبدیل به گل کردند و عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی ضربه پنالتی خود را هدر دادند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی (مهدی شیری ۱۱۰)، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک (محمد شریفی ۱۱۰)، احسان پهلوان (سعید آقایی ۱۰۱)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (عیسی آل‌کثیر ۷۴) و شهریار مغانلو (مهدی عبدی ۷۴)    سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی (محمد دانشگر ۵۳)، وریا غفوری، محمد نادری (بابک مرادی۶۷)، مسعود ریگی (مهدی مهدی‌پور۹۶)، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری   سرمربی: فرهاد مجیدی

تیم داوری: علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی/ داور چهارم: محمدحسین زاهدی‌فرد/ کمک داور ذخیره: براتعلی مولوی/ ناظر داوری: سعید بطحایی.

کارت زرد: محمدحسین مرادمند(۲) از استقلال- شهریار مغانلو(۲۳)، سیامک نعمتی(۷۹) از پرسپولیس

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ضربه محمد نادری پس از اصابت به فرشاد فرجی مدافع سرخ‌پوشان راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۶: ارسال آرش رضاوند از سمت راست زمین با ضربه سر سیاوش یزدانی همراه شد که در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۵۰: شوت وحید امیری با پای چپ به تور کنار دروازه استقلال اصابت کرد.

دقیقه ۵۳: پاس مهدی قایدی و در ادامه پاس رو به عقب وریا غفوری توسط آرش رضاوند به بیرون زده شد.

دقیقه ۵۷: شوت فنی مهدی قایدی به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۶۰: ضربه ایستگاهی قایدی ازپشت محوطه جریمه را حامد لک دفع کرد.

دقیقه ۷۵: شوت پای چپ بابک مرادی  از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: ضربه بابک مرادی از فاصله ۳۰ با فاصله زیادی از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۲+۹۰: ضربه مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

وقت های اضافه:

دقیقه ۹۶: ارسال مهدی قایدی و ضربه سر محمدحسین مرادمند با کمترین اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۲: پاس عمقی وحید امیری و ارسال چیپ و کوتاه مهدی عبدی را آل‌کثیر با ضربه سر زد که توپ به دیرک عمودی دروازه استقلال اصابت کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =