مجتبی شاهمرادی

رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: دومین مسابقه فصلی «فصل کارتون» در دو بخش اصلی «دردسرهای تولید و کارآفرینی» و بخش ویژه با مشارکت شرکت فولاد مبارکه با عنوان «نقش صنایع پیشرو درتوسعه کشور» برگزار می شود.

مجتبی شاهمرادی، رئیس حوزه هنری استان اصفهان، در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: فراخوان دومین مسابقه فصلی «فصل کارتون» در دو بخش اصلی «دردسرهای تولید و کارآفرینی» و بخش ویژه با مشارکت شرکت فولاد مبارکه با عنوان «نقش صنایع پیشرو درتوسعه کشور» برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در این دوره هم آثار مطلوبی به دبیرخانه ارسال شود، افزود: این رویداد فصلی درنظر دارد آثار کارتونیست های کشور و استان اصفهان را به نمایش بگذارد. با توجه به اهمیت تولید و در راستای تحقق شعار سال در دومین دوره این مسابقات در نظر داریم تا آثار کارتونی و کاریکاتوری را با موضوع های تولید و کارآفرینی، مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی، موانع پیش روی تولید کنندگان، استفاده از رانت و پارتی برای واردات بی رویه ونقش کارآفرینان در رونق اقتصادی به رقابت بگذاریم تا چالش های تولید بیش از پیش به جامعه منتقل شود.

شاهمرادی با بیان اینکه در دوره نخست مسابقه «فصل کارتون» آثاری از ۱۵ استان کشور و خارج از کشور به دبیرخانه ارسال شده بود، تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی خود در این رویداد با حوزه هنری استان اصفهان همکاری داشته و اضافه شدن بخش ویژه با عنوان «نقش صنایع پیشرو در توسعه کشور» به پیشنهاد این شرکت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان صنعتی پیشرو و حامی هنر و فرهنگ جامعه و با دستاوردهای عظیم در بخش تولید در این رویداد سهیم شده است تا در بخش ویژه خلق آثار کارتونی و کاریکاتوری بتوانیم دستاوردهای مهم صنایع را در سال «تولید؛ مانع زدایی ها و پشتیبانی ها» به جامعه معرفی کنیم.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در دومین رویداد «فصل کارتون» می توانند آثار خود را به ایمیل esfahancartoon@gmail.com  ارسال کنند. آثار پذیرفته شده در نمایشگاهی به صورت مجازی و حقیقی به نمایش در می آید و همچنین آثار پذیرفته شده به صورت مکتوب در قالب کتاب منتشر می شود.

علاقمندان برای مشاهده فراخوان این مسابقه و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند اینجا کلیک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =