• ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 16574
  • readingTime: ۱ دقیقه
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان - صنعت نفت آبادان

احسان حاج صفی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در مصاف با صنعت نفت آبادان ارسال کننده پاس گل چهارم تیمش از روی یک ارسال کرنر بود.

 در کنار پرسپولیس که در پنجره نقل و انتقالات بسیار فعال عمل کرد و توانست با خرید شهریار مغانلو و بازگرداندن مهدی ترابی شرایط بسیار خوبی در خط هجومی اش رقم بزند، سپاهان هم بیکار نبود و با بازگرداندن احسان حاج صفی سعی کرد در رقابتی که با پرسپولیس در عرصه های مختلف دارد، جا نماند.
حاج صفی در بدو ورود مقابل تراکتور موفق به ارسال پاس گل شد و یک هفته بعدتر مقابل سایپا نیز ارسال کننده تنها پاس گل بازی در جریان پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا بود. 
کاپیتان تیم ملی سپس یکی دو مسابقه ای به صورت مستقیم در جریان گلزنی ها تاثیر نداشت تا در مقابل نساجی با شوتی محکم زننده گل سه امتیازی تیمش لقب بگیرد. حاج صفی بار دیگر در مقابل پیکان تاثیرگذار ظاهر شد و زننده تک گل تیمش در جریان تساوی یک بر یک بود.
او که مقابل صنعت نفت آبادان دهمین حضور با پیراهن سپاهان را در لیگ بیستم تجربه می کرد، توانست روی گل چهارم با ارسال کرنر زمینه را برای گلزنی عزت پورقاز فراهم کند، تا شبیه سازی گلی که این دو در اکباتان مقابل سایپا به ثمر رسانده بودند، در نقش جهان انجام شود.
شب گذشته سپاهان با درخشش ستاره های خود نظیر شهباززاده، سروش، حسینی و ... موفق به شکست شاگردان پورموسوی شد تا همچنان رقابت شدید برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیستم ادامه دار باشد و در این مسیر احسان حاج صفی طی هفته های اخیر با زدن 2 گل و ارسال 3 پاس گل نقش مهمی در موفقیت های سپاهان ایفا کرده است
عکس از محمد امیرحسینی

حاج صفی همچنان شعله ور است!(عکس)

منبع: ورزش سه 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =