حسن قاضی عسگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در سال گذشته بالغ بر هزار واحد صنعتی و تولیدی راکد و نیمه راکد در استان اصفهان با کمک خانه صنعت، معدن و تجارت مجددا راه اندازی شد.

سید حسن قاضی عسگر در گفت وگو با ایراسین ضمن تبریک روز صنعت و معدن اظهار کرد: در سال گذشته با کمک خانه صنعت، معدن و تجارت یک گروه کاری «راه اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه راکد در استان اصفهان» تشکیل شد و اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام گرفت.

وی افزود: با احصاء لیست یک هزار و ۱۷۰ واحد راکد و نیمه راکد در استان اصفهان به بیش از هزار واحد رسیدگی شد و در راستای رفع موانع تولید و به تحرک درآوردن و راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی، انجامید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برخی از این واحدهای تولیدی راکد در اصفهان با مسائلی زیربنایی اعم از عدم توجیه اقتصادی فعالیت، مواجه هستند که با به کارگیری مشاوران این واحدها در راستای فعالیت های اقتصادی موثر به روز می شوند.

وی اضافه کرد: گروهی دیگر هم راه اندازی مجدد واحدهای نیمه راکد تولیدی در اصفهان را با کمک خانه صنعت، معدن و تجارت و بخش خصوصی در دستور کار قرار داده اند.

قاضی عسگر به افتتاح طرح های صنعتی در این روز هم اشاره کرد و گفت: طرح انتقال پساب از شهرستان شهرضا به شهرک صنعتی رازی یکی از مهمترین پروژه های افتتاح شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =