• ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
  • کد خبر: 16052
  • readingTime: ۱ دقیقه
ورق رنگی

گزارشی از میزان عملکرد تولید و فروش شرکت فولاد مبارکه با نماد فولاد برای دوره منتهی به پایان خردادماه منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در بهار ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با رشد ۱۶۶ درصدی همراه شده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت فولادمبارکه در خردادماه امسال به میزان ۱۲۱,۲۹۸,۸۸۰ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش، محصولات گرم با فروش ۳۳۵ هزارتنی و درآمد ۵۹,۳۱۱,۷۷۷ تن بالاترین سهم درآمد را به خود اختصاص داده است.

میزان فروش شرکت فولاد مبارکه در ۲ ماهه نخست امسال به میزان ۲۱۵,۳۵۵,۰۴۶ میلیون ریال بوده است و از این مقدار بازهم بالاترین حجم درآمد از فروش محصولات گرم بوده و بعد از آن نیز محصولات سرد بالاترین رقم فروش را به ثبت رسانده اند.

در مجموع می‌توان گفت که شرکت فولادمبارکه از ابتدای سال مالی جدید تا پایان خردادماه درآمدی برابر با ۳۳۶,۶۵۳,۹۲۶ میلیون ریال داشته است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۲۶,۶۸۵,۲۸۴ میلیون ریال بوده با رشد ۱۶۶ درصدی فروش همراه گشته است.

گفتنی است که شرکت فولادمبارکه در ۳ ماهه اول امسال توانسته است: محصولات گرم به میزان یک میلیون و ۱۵۱ هزار تن، محصولات سرد به مقدار ۳۶۹ هزارتن، محصولات پوشش دار ۷۹ هزارتن و سایر محصولات را به مقدار ۵۷۷ هزارتن تولید کند. همچنین بیشترین محصول به فروش رسیده در این مدت محصولات گرم به مقدار یک میلیون و ۶۴ هزار تن و به ارزش ۱۸۲,۲۲۷,۱۰۷ میلیون ریال بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =