تسلیت

جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه‌ای کشور در پیام‌های جداگانه، جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس در نقده تسلیت گفتند.

به گزارش ایراسین، فریدون وردی نژاد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری و مدیرعامل پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری، پدرام پاک آیین نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات و حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، سمعی و بصری در پیام های جدا گانه جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس در نقده تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت وردی نژاد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری و مدیرعامل پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی آمده است: درگذشت همکار جوان ایرنا سرکار خانم یاسینی که بانوئی پر تلاش و زحمتکش بود همه ما را داغدار و دلشکسته کرد.

این رخداد غمگنانه را به خانواده آن مرحومه و همکاران عزیز ایرنا تسلیت عرض می‌کنم.

همچنین خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در توئیتی نوشت: حادثه تلخ ازدست‌دادن دو بانوی خبرنگار در ارومیه و مجروح شدن جمع دیگری از خبرنگاران حوزه محیط زیست را به همکارانم در رسانه و خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم و با همه وجود پیگیر دستگاه‌های متولی برای روشن‌شدن علت حادثه، جبران خطاهای احتمالی و تلاش حداکثری برای مجروحان هستم.

معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری نیز در توئیتی جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت و نوشت: ناباورانه سوگوار اندوه بزرگی هستیم. از دست دادن همکاران خبرنگارمان مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی ضایعه‌ای تلخ برای اهالی رسانه و البته برای ایران است؛ ایرانی که برای آگاهی شهروندانش تا آخرین لحظه کوشیدند. به جامعه‌ی رسانه‌ای به ویژه همکارانم در ایرنا و ایسنا تسلیت می‌گویم.

وی افزود: به خانواده این دو عزیز خصوصاً به بهراد مهرجوی، دوست و همکار قدیمی‌ام که همسرش را در این مصیبت ناگوار از دست داده، صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای او صبر آرزو می‌کنم که بازگشت همه به سوی خداست.

همچنین پاک آیین نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات نیز در پیامی در گذشت خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران حوزه محیط زیست خبرگزاری های ایرنا و ایسنا در حادثه تلخ واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت تاسف بار خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران حوزه محیط زیست خبرگزاری های ایرنا و ایسنا در حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر ارومیه - نقده موجب اندوه و تاسف فراوان شد. ضمن تسلیت و ابراز همدردی با جامعه رسانه ای و خانواده‌های داغدیده، این ضایعه را به ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای جمیع بازماندگان و سوگواران این حادثه صبر و اجر طلب می کنم.

انتظامی رئیس سازمان سینمایی، سمعی و بصری در توئیتی جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت و نوشت: درگذشت خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران حوزه محیط‌زیست ایرنا و ایسنا درحادثه غمبار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در جاده ارومیه - نقده را به خانواده آنان، مدیران و همکاران‌شان در این دو رسانه صیل و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم. روح‌شان چون چهره‌های معصوم‌شان پرلبخند.

به گزارش ایرنا، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر امروز در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =