• ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 15651
  • readingTime: ۲ دقیقه
دراگان اسکوچیچ

به گفته یکی از مدیران فدراسیون فوتبال طرح موضوع ارسال قرارداد اسکوچیچ به هیئت رییسه دلایل خود را دارد و لزوما برای قطع همکاری با این مربی نیست.

به گزارش ایراسین، به گفته یکی از مدیران فدراسیون فوتبال طرح موضوع ارسال  قرارداد اسکوچیچ به هیئت رییسه دلایل خود را دارد و لزوما برای قطع همکاری با این مربی نیست. 

او در این باره گفت: جدایی دراگان اسکوچیچ از تیم ملی قطعی نیست و  خبرهایی که در خصوص مذاکره با علی دایی و کارلوس کی روش مطرح می شود گمانه زنی رسانه ها است. من در صحبتی که با رییس فدراسیون فوتبال داشتم او اصلا خبری از مذاکره با این دو مربی نداد و تنها به این نکته اشاره کرد بحث ادامه ی همکاری با اسکوچیچ در نشست هیات رییسه مطرح خواهد شد و در صورت موافقت اعضای هیات رییسه به همکاری خود را با این مربی کروات ادامه خواهیم داد و اگر نظر هیات رییسه نظری غیر از این مربی باشد با مربی جدید وارد مذاکره خواهیم شد. 

این مقام فدراسیون فوتبال ادامه داد: شهاب الدین عزیزی خادم به دنبال احترام به قانون در فدراسیون فوتبال است. بر اساس قانون بالاترین مرجع تصمیم گیری در فدراسیون فوتبال هیات رییسه است و خادم هم می خواهد هیات رییسه در مورد اسکوچیچ تصمیم بگیرد نه خودش. در فدراسیون فوتبال قبلی اعضای هیات رییسه تصمیم گیری در مورد مربی تیم ملی به مهدی تاج محول کرده بودند و دیدید چه اشتباه بزرگی در عقد قرارداد با این مربی به وجود آمد که تبعات آن دامن این فدراسیون فوتبال را گرفت. بر خلاف تصور فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر بیشترین حمایت را از اسکوچیچ داشت. با وجود همه انتقادهایی که از این مربی می شد به پای او ایستاد. غرامت این مربی به باشگاه صنعت نفت را پرداخت کرد و در حالی که این مربی و دستیارانش ماه های متمادی بود پول نگرفتند همه دستمزدهای معوقه را پرداخت کرد. 

وی در پایان صحبتهای خود گفت : بحثی در مورد برکناری دراگان اسکوچیچ مطرح نیست؛ شهاب الدین عزیزی خادم تنها به این نکته اشاره کرده که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد ادامه ی همکاری فدراسیون فوتبال با این مربی تصمیم می گیرند و کسانی که اذعان می کنند قرار است کارلوس کی روش یا علی دایی به تیم ملی بیاید آیا از این موضوع خبر دارند که اعضای هیات رییسه با دراگان اسکوچیچ مخالف هستند؟ شاید همه اعضای هیات رییسه رای به ادامه ی حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی دهند. فوتبال با حدس و گمان و نیت خوانی اداره نمی شود و باید این نشست برگزار شود و بعد در مورد تیم ملی واقعیت ها را گفت. در نهایت به این نکته اشاره می کنم که رییس فدراسیون فوتبال دوست دارد همه چیز قانونی پیش رود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =