والیبال

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ با نتیجه سه بر یک مغلوب اسلوونی شد.

به گزارش ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مصاف خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل اسلوونی قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

ولادیمیر آلکنو سرمربی ایران در این دیدار از سعید معروف، سید محمد موسوی، میثم صالحی، مسعود غلامی، میلاد عبادی‌پور، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد.

ست نخست: ۲۵ بر ۱۴ ایران

در این ست ایران یکی از برتین بازی های خود در این جام را به نمایش گذاشت، بازیکنان تیم ایران با تمرکز کامل بازی را خوب شروع کردند و در دفاع روی تور بی نقص ظاهر شدند، سرویس‌های کم نقص عبادی‌پور و در ادامه دفاع خوب ملی‌پوشان ایران اختلاف را بیشتر کرد. در وقت استراحت فنی دوم امتیاز ایران مقابل اسلوونی ۱۶ بر ۵ بود و در پایان شاگردان ولادیمیر آلکنو با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شدند.

ست دوم: ۲۵ بر ۲۰ اسلوونی

شاگردان جولیانی برای جبران شکست ست اول تلاش وافری داشتند و ست دوم را بهتر از ایران آغاز کردند و در امتیاز ۸ بر ۳ به سود اسلوونی، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. زمان وقت استراحت فنی دوم رمانی اعلام شد که نتیجه بازی ۱۶ بر ۱۲ به سود اسلوونی بود. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود اسلوونی خاتمه پیدا کرد.

ست سوم: ۲۵ بر ۱۹ اسلوونی

تیم اسلوونی با کمک اشتباهات تیم ایران توانست از شاگردان آلکنو پیش بیفتند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود اسلوونی، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. برتری اسلوونی ادامه پیدا کرد و در امتیاز ۱۸ بر ۱۳ به سود این تیم، آلکنو درخواست وقت استراحت فنی کرد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود اسلوونی تمام شد.

ست چهارم: ۳۲ بر ۳۰ اسلوونی

در ست چهارم بازی جذاب و زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم، تیم های ایران و اسلوونی برای پیروزی بسیار تلاش کردند و پای به پای هم جلو آمدند که صابر کاظمی امتیاز ۲۹ را با یک سرویس زیاد برای ایران کسب کرد تا روحیه ملی پوشان بالا رود و در یک رالی زیبا امتیاز ۳۰ را کسب نمودند. اما بازی همچنان ادامه داشت و هر دو تیم نمی خواستند بازنده ست چهارم باشند تا اینکه اسلوونی ۳۲ بر ۳۰ برنده شد و در مجموع ایران سه بر یک شکست خورد.

ملی‌پوشان ایران از ۱۲ مسابقه خود ۵ پیروزی و ۷ شکست در کارنامه خود دارند. شاگردان ولادیمیر آلکنو در ادامه مسابقات خود روز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه از ساعت ۱۵:۳۰ مقابل فرانسه قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =