والیبال

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در دور مقدماتی لیگ ملت‌های جهان با نتیجه سه بر یک از سد کانادا گذشت.

به گزارش ایراسین، تیم ملی والیبال ایران و کانادا در دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال امروز پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰  به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا به مصاف هم رفتند و تیم ایران با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

ایران در بازی قبلی خود پس از دو شکست متوالی، در چهارمین بازی به دنبال دومین پیروزی بود و با تمامی نفرات پای به مسابقات گذاشت و با یک بازی منطقی از سد شاگردان گلن هوگ گذشت. تیم ملی ایران فردا (جمعه) ساعت ۱۹ به مصاف ایتالیای میزبان می رود.

ترکیب ایران:

میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، علی اصغر مجرد، شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت         سرمربی: ولادیمیر آلکنو

ترکیب کانادا:

تیلر ساندرز، بلنک‌نائو، اسکلاتر، ورنون، وندورن، ون‌برکل، ویگراس، شووارک، دمیانکو، پرین، مارشال، هوگ، لوپکی، پریرا    سرمربی: گلن هوگ

ست نخست: ۲۵ بر ۲۲ کانادا

در این ست هر دو تیم تا امتیاز ۱۸ پایاپای برای کسب ۲۵ امتیاز جلو رفتند، اما کانادایی ها در دفاع بسیار خوب عمل کردند تا این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز باشند، هرچند ایران در این ست نظم تیمی خوبی در نقاط مختلف زمین داشت.

ست دوم:  ۲۵ بر ۲۲ ایران

در این ست، تیم ملی ایران فوق العاده در دریافت ها مطلوب عمل کرد که در این بین نباید از سرویس های خوب میثم صالحی به سادگی گذشت. در طرف مقابل بازیکن کانادا بیش از ۷ ضربه سرویس ناموفق داشتند تا شاگردان ولادیمیر آلکنو شکست ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ جبران کنند.

ست سوم:  ۲۵ بر ۲۲ ایران

اشتباهات مکرر شاگردان گلن هوگ شادابی خاصی را در بین بازیکنان ایران ایجاد کرد تا آنها در ضربات سرویس، آبشارهای دیدنی، دریافت های قدرتمند و... موفق باشند تا ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر برنده باشند.  

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۲ ایران

کانادا در این ست برای جبران آمده بود و از اتفاق بازیکنان این تیم پایاپای شاگردان ولادیمیر آلکنو پیش آمدند اما سفید پوشان ایرانی می خواستند کار را در ست چهارم تمام کنند و با تدبیر توانستند در این ست پیروز شوند و با نتیجه ۳ بر یک به استقبال بازی ایتالیای میزبان می روند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =