والیبال

تیم والیبال ایران در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ ملت‌های جهان مقابل آرژانتین تن به شکست سه بر یک داد.

به گزارش ایراسین، در هفته پنجم و پایانی دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ امروز چهارشنبه دوم تیرماه تیم ملی ایران در پانزدهمین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم آرژانتین رفت و در ادامه نوار شکست های شاگردان آلکنو، تیم ایران با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف نه چندان قدرتمند خود شد تا ایران با پنج پیروزی و ۱۰ شکست و با کسب ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم لیگ ملت‌ها بایستد.

ولادیمیر آلکنو در این بازی، ایران را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، سید محمد موسوی، مسعود غلامی، امیر غفور و آرمان صالحی در پست لیبرو به میدان فرستاد.

ست اول: ۳۳ بر ۳۱ آرژانتین

   تیم ایران در حالی گام به آخرین دیدار خود گذاشت که آلکنو تقریبا ایران را با ترکیب اصلی به زمین فرستاد و در سوی مقابل آرژانتینی‌ها هم با تمام قوا وارد میدان شدند. در این ست هر دو تیم پایاپای هم جلور رفتند اما آرژانتینی‌ها با سرویس‌های ریسکی دریافت ایران را به مشکل انداختند و  در نهایت تیم ایران ست نخست را با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ واگذار کرد. 

ست دوم: ۲۵ بر ۲۳  آرژانتین

در ست دوم شاگردان آلکنو که دوست نداشتند بازی آخر خود را هم با شکست تمام کنند با انگیزه‌تر ظاهر شدند و ۳ بر یک پیش افتادند، اما بازهم بازیکنان آرژانتین از اشتباهات ملی پوشان ایرانی بهره بردند و بازی را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود در ست دوم پایان دادند.

ست سوم: ۳۲ بر ۳۰ ایران

بازیکنان ایران که پس از شکست در دو ست ابتدایی با روحیه‌ای بسیار پایین وارد زمین شدند در همان ابتدا ۳ بر صفر عقب افتادند. اما عزم خود را جزم کردند و با دفاع خوب روی تور توانستند با حساب ۳۲ بر ۳۰ برنده باشند و امیدها به اردوی ایران برگردد.

ست چهارم: ۲۵ بر ۱۸ آرژانتین

آرژانتینی‌ها همانند ست‌های قبلی بازی را طوفانی آغاز کردند و چهار بر یک پیش افتادند. در ادامه اختلاف بیشتر هم شد و در نهایت ایران این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ شکست خورد تا در مجموع با حساب سه بر یک مغلوب شود تا پایان تلخی در لیگ ملت‌ها داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =