حسن قاضی عسگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به تک رقمی شدن نرخ بیکاری دراستان اصفهان از ارتقا شاخص های محیط کسب و کار در اصفهان خبر داد.

سید حسن قاضی عسگر در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در سه ماه پایان سال گذشته، نسبت به سه ماه پایان سال ۹۷، نرخ بیکاری در استان اصفهان کاهش یافته است.

وی افزود: در سه ماه پایانی سال ۹۷، نرخ بیکاری در استان اصفهان ۱۴.۴ درصد بود که امسال به ۹.۸ درصد کاهش یافت و با پیگیری های انجام شده امیدواریم شاهد توسعه پایدار در سطح استان باشیم. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: کاهش شاخص های کسب و کار استان اصفهان هم بهبود یافته است به گونه ای که این شاخص از رتبه ۲۴ به جایگاه هشتم در کشور ارتقاء یافته است.

وی ارتقاء ۱۲ رتبه ای اصفهان در بهبود شاخص محیط کسب و کار و کسب رتبه نخست کشوری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اصفهان را به فال نیک گرفت و توضیح داد: کسب رتبه نخست کشوری شورای گفتگوی استان اصفهان در بین ۳۱ استان کشور و دریافت امتیاز کامل در همه شاخص های ارزیابی شده حاصل همدلی تمام اعضای شورا است. 

وی اضافه کرد: بر اساس نتایج هجدهمین دوره پایش محیط کسب و کار ارائه شده از سوی اتاق ایران، رتبه اصفهان از ۲۶ به ۱۴ ارتقاء یافت و تلاش جمعی بخش خصوصی و دولتی منجر به ارتقاء چشمگیر شاخص های محیط کسب و کار و ارتقاء ۱۲ رتبه ای استان اصفهان در بهبود شاخص محیط کسب و کار است. 

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، کسب رتبه نخست کشوری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اشتان اصفهان و دستیابی به امتیاز کامل در تمام شاخص های مورد ارزیابی این مهم، حاصل ممارست، کار کارشناسی، منسجم و فعالیت بر مدار تفکر و تعقل و هدفگرای اعضا شوراء بوده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =