• ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 15567
  • readingTime: ۱ دقیقه
شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان

استاندار اردبیل گفت: چهار واحد تولید شمش فولاد در استان فعال است که این واحدها در حال افزایش ظرفیت تولید تا سقف دو برابر هستند.

به گزارش ایراسین، اکبر بهنامجو در جریان بازدید از واحدهای تولیدی اردبیل اظهار داشت: اکنون ۳۰۰ هزار تن شمش فولاد در استان تولید شده و با اقدامات توسعه‌ای که از سال گذشته شروع شد این میزان تولیدات تا سال آینده به ۶۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی در بازدید از واحد آرتام سوله بیان کرد: این واحد ۵۰ هزار تن شمش در سال تولید کرده که با توسعه فاز فعالیت خود میزان تولید را تا چهار ماه آینده به ۱۲۰ هزار تن و تا پایان سال به ۱۷۰ هزار تن افزایش خواهد داد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ۱۵۰ نفر در این واحد مشغول کارند که ۱۲۰ نفر هم در فاز دوم به این تعداد افزوده خواهد شد.

بهنامجو تامین برق را مشکل این واحد عنوان کرد و از انجام توافقات برای تامین ۱۵ مگاوات برق مورد نیاز این واحد تا هفته آینده خبر داد.

استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین مجموعه زرین شمش ماندگار که تولید شمش های برنجی در شمال غرب را در دست دارد در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: مشکل این واحد نیز سرمایه در گردش و سرمایه برای توسعه است که همکاری‌های لازم برای تامین ۵۰ درصد  سرمایه مورد نیاز این واحد از محل تسهیلات بانکی انجام شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =