• ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 15498
  • readingTime: ۱ دقیقه
کرونا و بستری کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شیب شناسایی موارد جدید کرونا در اصفهان ثابت شده است و امروز ۴۶۰ مورد جدید شناسایی شد.

به گزارش ایراسین، آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره اینکه اگرچه روند ابتلا به کرونا در استان اصفهان کاهشی است اما میزان آن کم و هشدار دهنده است، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۵۳۳ بیمار مشکوک به کرونا ۴۶۰ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۶۰ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۸۷۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۷۵ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۱ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۶ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

شناسایی ۴۶۰ مورد جدید کرونایی در اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =